© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, July 10, 2006

bertemu kembali


assalamualaikum..

hehe.. cakap sensorang lak.

Dah lama tak online sejak dapat title ‘student kuim’ nih.. hmmh.. sebenarnya ni kali ke berapa ntah dah online, Cuma tak sempat (kononnya) nak update blog. Cuma hari ni rasanya perlu update blog, ye la..dah lama sangat post yang terakhir tu..

Kepada viewier, atau surfer atau pengunjung baru di blog ana ni, ana minta maaf jika terdapat sedikit masalah teknikal dan seumpamanya. Dah berkali ana buka di rumah, ok je.. tapi bila ke tempat lain, lagu yang di setkan jadi semacam je.. sekerat2.. lagu yang ana rasa ok di kebanyakkan pc lain (yang sempat ana cuba di lab ms tgh study) adalah Layar Keinsafan-Mestica dan Satu Cinta-Ideal. Lagu pertama Tangisan Rindu-Wildan berapa minit je.. harap maaf. Cubalah di tempat lain nanti, insya-Allah ok.. hehehe..

Surat untuk sahabat2 telah ditulis Cuma..entah bila hendak mengeposnya. Pejabat pos pun tak tahu di mana.. huhu.. ohya, sahabat dari SRI Abim, filzah juga diterima ke kuim, alhamdulillah, sekurang-kurangnya ada jugak ‘member’ di sini. Kalau laila, mesti lagi best, kn?

Masih dalam proses menyesuaikan diri di sini. Haih, macam mana budak yang selalu hingaq, selalu buat bising, riuh kat sekolah jadi pendiam ni?? Hehehe.. musti kawan2 atau ustaz2 tak percaya.. rindu la pulak kat skolah..ustaz.. hihi.. al-insyirah pernah kata. “kat ustaz je ke??” xde la..ustazah @ cikgu perempuan pun rindu jugak sebenarnya..

3 comments:

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»