© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, September 23, 2006

sebuah memori



esok dah start puasa. Td gi jenjalan dkt nilai 3, window shoping..huhu
boring lak.. baru-baru ni abg hazar bg voice sms,,wah, best giler =D hihi..tah hape2




semalam dapat mp3 lagu yang disukai.. Warkah Berlagu Pilu – Felix AF3. bukannya sbb minat felix atau AF,.. Cuma lagu tu merupakan voice sms pertama yang ana terima sejak voice sms diperkenalkan, yang menghantarnya ialah akhi…… lupakan je la, huhu..
dan ia membangkitkan kembali sebuah memori yang tersimpan jauh di lubuk hati walau telah berkali-kali cuba untuk dilupakan..

itu semua cerita lama tp.. kenapa dalam hati ada perasaan? ya Allah susahnya untuk melontarkan segala-segala yang telah memberi kesan dalam hatiku ini. Bantulah hamba-Mu yang hina ini.. ya Allah lenyapkanlah dia dari hati dan ingatanku..

Kadang-kadang ana rasa tertipu dengan apa yang pernah berlaku terhadap ana. Sakit hati, terasa, terkilan, terluka..semua ada. pahit… bulan lepas, ana rasa tertipu yang amat sangat. Kenapa lepas setahun peristiwa itu berlaku, masih muncul lagi anasir-anasir yang ‘menggangu perasaan’ ana?

Seorang ukhti yang mengambil ana sebagai adik angkatnya memberitahu ana melalui msg yang sebelum ini akhi itu menaruh perasaan terhadapnya. Pada masa itu, ana dan akhi itu masih berbaik dan sangat-sangat rapat.. Ya Allah..tetiba ana rasa tawar hati untuk terus mengirimkan msg untuk ukhti itu.. maafkan ana..

Pelik..kan?

ramadhan al-mubarak

No comments: