© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, January 23, 2008

sufa dan integriti

SUFA (sukan antara fakulti) di USIM telah bermula. Pada Sabtu dan Ahad lalu, permainan badminton, bola sepak, bola jaring dan beberapa acara telah bermula. Program ni akan tamat pada penghujung bulan Januari. Acara-acara lain seperti memanah, mendayung, berkayak dan lain-lain masih belum diadakan. Insya-Allah pada hujung minggu ini.

Minggu integriti juga sudah bermula. Hari ini berlangsungnya pertandingan sketsa, berbalas pantun (kawan cakap saya patut masuk, hehe) dan boria peringkat inter-kolej. Pertandingan antara kolej-kolej kediaman Sutera Indah (Nilai), Desa Jati (Nilai), Camellia Court (Nilai), Nilam Court (Nilai) dan Pandan Mewah (Pandan Indah).

Saya mengambil bahagian dalam persembahan boria, hehe. Tak pernah pun masuk pertandingan boria. Juga tak pernah menyertai sebarang persembahan boria termasuklah boria semperna majlis perpisahan sekolah dulu (kalau nasyid dan sajak tu biasalah).

Hujung minggu ini pula ada pertandingan nasyid integriti inter-kolej dan majlis penutup. Keputusan persembahan sketsa, pantun dan boria akan diumumkan pada hari berkenaan. Minggu integriti intra-fakulti pula, FSU (fakulti syariah dan undang-undang) akan bermula secara ramsi pada minggu hadapan. Fakulti lain rasanya lebih kurang. Oh ya, FST (fakulti sains dan teknologi) telah pun bermula (nampak housemate belek-belek kertas tentang integriti FST).

Setakat ini dahulu. Sambung nanti.

No comments: