© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, March 16, 2010

kenyataan terbuka

Dari saya, kepada teman-teman perempuan saya.

Maafkan saya sekiranya saya tidak lagi menjaga hati awak.

Maafkan saya kerana tak mampu lagi menjaga hati awak, atau sesiapa, kerana hati saya sendiri tidak terjaga dan tak ada yang menjaga.

Maafkan saya kerana tidak pandai lagi mengambil hati awak.

Maafkan saya kerana kekurangan masa untuk diberikan kepada awak.

Maafkan saya kerana layanan yang diberikan kepada awak adalah sama dengan yang lain. Jangan hairan atau pelik, ia adalah sama seperti yang saya terima, dari awak.

Maafkan saya kerana berubah, mungkin.

Maafkan saya kerana saya adalah saya.

Maafkan saya.

2 comments:

suri said...

maafkan saya..saya dah termasuk blog kamu..hehe..jom masuk keblog suri..kita blh tukar2 ilmu.

Puteri said...

oh?
tidak?
tapi, selamat datang. he.he.
dan,
kamu akan dijejak sebentar lagi!
:D