© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, April 17, 2010

jalan2 bulan mac

20 Mac - Amran & K. Shikin (Kulim)


Amran kawan sekolah saya dari tingkatan 1-3.


Saya dan Asya, kawan dari tingkatan 1-5, hingga sekarang ;-)


Saya, Asya, Aisyah dan Sha (Fasihah)

Pastu gi kenduri Azila & suami (Kota Kuala Muda)


Azila kawan sekolah saya dari tingkatan 3-6, hingga kini juga ;-)


Saya, Azila dan Asya

Singgah wat lawatan,,.....


Tugu kapal, peringatan tsunami di Kota Kuala Muda, Kedah.


Aisyah dan Asya yang teruja..,,,


Cantik juga tempat ni, bolehlah posing.. he.he

Balik SP.. jalan lagi malamnya,,


Di Village Mall, Sungai Petani.(agak ayu, bju krung tu..:P)


Makan-makan di RFC, Oh ade orang belanje lah! (Tq Haris!)


Model sos ke..? :P (chumil gak walaupun dgn sos, he.he)


Nuget dan ais krim RFC, sodap... Yang len bungkus...

28 Mac - Seminggu kemudian, jalan-jalan lagi..


Saya dan Wahidah, pesta buku 2010 @ PWTC


Bakal ipar dan abang Wahidah, (Tq A.Ngah bawak jlan ;-))


Eh,,. Asya pun ada juga? Ni dekat The Mall, sebelah PWTC.


Tasnim dan saya (setelah hampir 8 tahun tak berjumpa)...

Itu je jalan-jalan bulan 3,.. Bulan 4..?? Erm... Macam belum jalan lagi nih... Sape nak bawak jalan? Jom! He.he.he..

6 comments:

Hidier said...

oo..org kedah rupanya

Puteri said...

:)
:)

macai_suci said...

terima kasih atas kunjungan...

Puteri said...

sma-sma

suri said...

oho..
nice smua pic..sesekali cuci mata syok gak..hehe

comel2 smunya :)

Puteri said...

hehe.. mekaciihhh