© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, April 19, 2011

Konvokesyen Mariah

Jumaat baru-baru ini, teman lama saya dari sekolah menengah datang ke rumah saya, namanya Mariah. Mariah ada rehearsal untuk konvonya pada hari Sabtu. Manakala pada hari Ahad, adalah hari konvo.

Dewan majlis konvo Mariah, Dewan Wawasan, Jitra (bersebelahan Pejabat Daerah Kubang Pasu) tidaklah jauh mana dari rumah saya, dalam 20 minit lebih kurang (kalau tambah kelajuan, atau 30 minit jika kurang kelajuan :D)Jadi, dua-tiga hari jugaklah dia bermalam di rumah saya.. :)

hari pertama, bawa Mariah ronda-ronda =)


Mariah..


Saya kerja pada hari Ahad, hari konvo Mariah. Jadi saya cuma dapat pergi pada waktu rehat 12.30 (keluar sedikit awal) semasa majlis sudahpun berakhir.. huu.. :)

Tahniah kepada Mariah, dari Kolej Komuniti Kepala Batas.

2 comments:

tehr said...

tahniah kepada mariah
moga2 sentiasa gembira

Puteri said...

tehr -->>

katanya mahu sambung belajar lagi..
bagus kn..
:)