© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, July 07, 2008

debat sekolah di USIM


Pertandingan Debat Bahasa Arab Antara Sekolah-Sekolah Menengah Peringkat Kebangsaan 2008 yang dianjurkan pihak USIM sendiri dengan kerjasama Kementerian Pelajaran Malaysia yang diadakan bertempat di USIM. Bermula 20 Jun 2008 dan berakhir pada 24 Jun 2008.

Saya menjadi “A’dho’ al-tansiq”, AJK, urusetia atau runner (ala-ala duta bagi setiap sekolah, seperti yang di-istilah-kan oleh pihak atasan) bagi Sekolah Agama Menengah Tinggi Kuala Kubu Bharu.



Bersama adik-adik dari SAMT Kuala Kubu Bharu

Dari kiri : Hazmi, Faizal, saya dan Ulil.

Dari kiri : Haziq (SAM Sg. Pusu), Ulil dan pelajar dari SAMT Hisamudin.
*lupe name la dik... hehe, sory..
Hanis dan Ust. Rozana, guru pengiring SAMT Kuala Kubu Bharu

Izani (SAMT Hisamudin) dan Faizal (SAMT Kuala Kubu Bharu).

Mohd Hazmi (SAMT Kuala Kubu Bharu).
* belakang sebelah kiri baju warna oren adalah abg Mahmud, Pengarah Program.

adik-adik SAMT Hisamudin dengan Hanis.

Saya dan Waheda (kawan baik saya), runners
*awak jage sekolah mane eh? lupe... hihi.. :D

Saya dan Hasanah, runner SMA Sg. Pusu.

No comments: