© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, February 24, 2010

jom jalan-jalan

Semalam, rakan-rakan saya dari elektif Food Biotechnology ada membuat lawatan ke kilang Yakult. Semester lepas, mereka ke kilang coklat Berryl's (sodapnyee, he.he). Elektif saya bila pula mahu mengadakan lawatan sambil belajar?

Lalu saya bertanyakan kepada seorang kenalan saya dari alam siber, dan juga bekerja dalam bidang ini.. Dia memberikan beberapa tempat sebagai cadangan. Tapi tidak pula diberikan tempat kerja dia sendiri, hu.hi..

Jadi sekarang saya tengah survey-survey tempat yang sesuai untuk dijadikan lokasi lawatan sambil belajar saya dan rakan-rakan elektif Information Technology and Communication. Ohya, bagi subjek Computer Network, atau subjek Cyber Laws.

Ada sesiapa yang mahu memberi cadangan atau bantuan? ;-)

Ok. Keluar topik dulu;

Yang boleh membuat anda tersenyum dan ketawa:
(sila baca dan sebut sehingga anda mendengar bunyinya)

ISTILAH BAHASA JEPUN=
1. Yang pemarah – KEIJI CACIMAKI
2. Yang suka berjimat – SAYORI SUKAMURA
3. Yang bisu – KIETA TADASORA
4. Yang suka makan nasi – NANACHi KASIBANYA
5. Yang suka layan blues – APO NADIKATO
6. Yang suka belajar – ASHIKO ULANGKAJI
7. Yang kerap bikin kacau – WAKASI HURUHARA
8. Yang sangat kedekut – MATIMATI TAMOKASI


Credit to: Hussein Azeemi
Lawak la tu :P

4 comments:

Bro Framestone said...

try pergi MCMC, CyberJaya

"Malaysian Communications and Multimedia Commission"

kat sane sesuai sagt untuk Computer Network, atau subjek Cyber Laws.

bro pernah g sane 1 coz terlibat dengan conference... mmg puas hati la...

BroFramestone Blog

Puteri said...

Ek?
ok..msuk dlm list.
tp ape aktiviti nk buat kt sna..
tu yg xbrp nk phm tu..

Unknown said...

puteri,

kamu memang bagi akak menangis betul tau.... ketawa sampai nak keluar air mata... itu cakap Jepun mana punya lulusan .... nanti pinjam ye..

Puteri said...

he.he...
bereh

:D