© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, February 18, 2010

heart attacking

Banyak yang membuat kejutan-kejutan yang memang mengejutkan saya sehingga terasa mahu luruh jantung yang berdegup dan terhenti bernafas!

Oh sesak, sesak.

Minggu lepas, Zikri membuat panggilan setelah sekian lama. Tetapi saya tidak menjawab kerana terkejut, atau teruja? (Ha.ha, nonsense).

Beberapa hari yang lepas, saya menjadi saksi drama live and free of charge. Kejutan yang menyayat hati sehingga membuat air mata tak berhenti mengalir. Apa itu? Ini berkait dengan istana kaca dan permata.


Kelmarin juga satu, di Facebook. Bila si K tu add me as his friend. Siapa K? Member baik Nazmi yang suka sakat, kacau saya. Paling suka menyakitkan hati saya bila Nazmi ada bersama dia. Sabar, sabar, sabar. Iye...

Salah satu sebab tak boleh memaafkan? Entah.

Puteri: Alanne, I feel like I got heart attact. Too shocked.
Alanne: What happend?

Malam ni pun ada kejutan lagi. I just talked to my sister in law about him. Ah, apakah ini. Kejutan bertalu-talu seakan mahu...... menghentikan pengaliran udara ke dalam tubuhku.

Oh Tuhan...

No comments: