© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, November 07, 2010

madam oh madam

http://www.davinciinstitute.com/new/admin/content/FCKeditor/uploads/SudokuCat.jpg
"Madam... saya dah tak tahu nak buat apa lagi,,,,,
tugasan saya dah siap
..."

Esok (Khamis @ 8hb 11) seperti yang telah saya beritahu dalam entry yang lepas, kalau diikutkan dateline untuk hantar tesis yang sudah siap dijilidkan...

Akan tetapi disebabkan madam
supervisor saya sibuk beberapa minggu (dan memang selalu sibuk pun, huu...) ini, maka kebenaran untuk saya menjilidkan tesis masih belum diperoleh.

Chapter yang telah disemak oleh beliau adalah
chapter 1 dan 5. Chapter 2, 3, 4, juga acknowledgment dan bibliography belum diberikan kepada saya. Rasanya sudah check, cuma tidak lapang untuk sesi berbincang dan memberi komen kepada saya...

Dan kerana itu....
Esok pagi2... saya akan ke pejabat fakulti untuk isi borang penangguhan penghantaran tesis... Esok juga para supervisor harus memberikan markah tesis supervisee2 kepada fakulti ketua program; Ustaz Najib bin Abdullah.

Esok, seperti yang
dijanjikan pada hari Khamis minggu lepas.. saya akan berjumpa dengan supervisor saya... Paling tidak, esok saya boleh edit mana-mana part tesis yang ditegur, dikomen dan dibetulkan oleh puan supervisor saya... Dan insya-Allah.. hari Selasa boleh saya hantar kedai untuk dijilidkan.. ambil masa 3-4 hari untuk siap...

Erm.. Jumaat sempat kot siap? Harap2lah.. adoi... sebab hari sabtu dah nak balik kampung... atau perlu postpone kan balik kampung? Tiket dah beli......,,,,,,,,,,,,


"tolonglah berikan masa kepada saya..
dah lama saya menunggu,,. :("

8 comments:

gadisBunga™ said...

GB penah rasa detik2 itu. lepas dah siap, kepuasannya tak mampu digambarkan dgn kata2. till then, selamat berjaya ya!
;)

tehr said...

gambar2 yang sangat sesuai
buat saya tergelak

harap2 cepat selesai
insyaallah

Puteri said...

GB -->>

ohho..
tak sabar utk mrasai perasaan spt GB pd wktu itu :)

ok.. terima kasih...
:)

Puteri said...

tehr -->>

:P~

ameen..
mudah2an...

trima ksih
:)

nurnafsi said...

salam ziarah...
nice blog...
hai kak timah kenal kita x?
dulu ngaji kat mmkm skali gak...
ok...

Cikli said...

salam dik,

agak-agak pensyarah tu baca tak blog ni... rintihan ini...

oppsss lupa, dia sibukkk.

semoga sukses. sabar separuh daripada iman.

Puteri said...

nurnafsi -->>

salam kunjungan.
trima ksih :)
erm.. sapa ya?
kalau tak keberatan, kenalkan la
nick xdapat detect..
blog pun akak xleh masuk
neway thanks 4 coming..
datang lah lagi
:)

Puteri said...

cikli -->>

ho.ho..
rasanya tak sempat beliau nak 'berjalan2' di sini,,.
he.he..

psstt...
cikgu, nampaknya dia mndgr :)

alhamdulillah dah jumpa dia siang tadi
:)
:X