© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, December 22, 2006

realiti mimpi

Suatu realiti atau sekadar ilusi mimpi?

Suatu malam yang lalu, ana bermimpi. Pasal team Wildan. Isk..pelik tul kan? hehehe.. Ye la, mana penah jumpa diorang pun. Tapi macam mana ntah, tetiba ja mimpi..minat giler-giler kot? huhuhu. (Mestica tetap ada dalam hati jugak ;))


zaidie, razie, roslie dan hazar

Mimpinya begini. Salah seorang dari team Wildan akan meninggalkan Wildan. Kenapa? ana tak berapa ingat tapi yang pasti sebab dia berkahwin. (Pernah tak dengar artis bersara selepas berkahwin? Macam bekas isteri Awie gitu, tapi 'beliau' ni lelaki..hak hak hak..)Lepas tu pulak, petang ni dia online dengan status : Sabah, kenapela engkau jauh sangat.. (lebih kurang la..) Ingatkan dia nak gi honeymoon sana =)

Pastu belek-belek forum, Abg Lie post topik "JOM KE SABAH". Uiks..?? Lepas tu baca, baru faham yang dia akan ke Sabah (mungkin) kerana kak Sue mendapat tawaran KPLI di sana. Ish..biar betul. Macam mana dengan team dia? Ada sorang forumer bertanya ; macam mana dengan Wildan?. Ye la, kalao dah pegi, maybe akan tinggalkan Wildan.


abang lie dan kak sue..sepadan x...? :D

Ish..biar betol mimpi semalam-semalam.. Lepas tu, ana sembang-sembang dengan abg Lie untuk tahu dengan lebih lanjut. Harap-harap dia tak keluar dari team tu..

No comments: