© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, June 04, 2008

doaku

PadaMu Tuhan..

...Bismillahirrahmanirrahim...

Ya Allah jika aku jatuh cintaCintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya padaMu
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya terpaut padaMu
Agar tidak terjatuh aku dalam cinta nafsu

Ya Rabbana jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hatiMu..

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu
rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu

Ya Allah jika aku jatuh hati kepada kekasihMu
Jangan biar aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu..

Ya Allah jika kau halalkan aku merindui kekasihMu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku Pada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya kepadaMu..

...Amin...


No comments: