© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, June 15, 2009

oh poning

Pening kepala terasa.

Malas juga mahu ke kampus untuk meng-edit kembali kerja-kerja yang telah selesai. Kenapa perlu edit kembali? Tak lain tak bukan, sebab perubahan tempat tapak program Pesta Konvo yang bakal diadakan nanti.

Jadi selaku Unit Pengangkutan (Induk) dan Unit Perhubungan dan Pengangkutan (Konsert), minggu lepas saya telah siapkan rangka jadual pengangkutan untuk Pesta Konvo. Dalam jadual berkenaan, tempat yang tertulis adalah ke Stadium Tertutup Nilai. Dan Hussein (Pengarah Konsert) telah menghantarkan borang penempahan bas tersebut ke Unit Pengangkutan USIM. (Ada dua jawatan).

Maknanya perlu menukarkan lokasi tempat dalam penempahan, dari Stadium Tertutup Nilai, kepada Pavillion USIM. Oh, oh, oh. Barangkali Pengarah Pesta Konvo akan memarahi sayakah? Hu, takut pula. Nantilah, saya baiki jadual dahulu barulah bawa ke sana semula. Jika perlu membuat penempahan bas semula, saya akan lakukan.

Oh ya, saya ingin mengajak kalian untuk mendengar radio online Radio Kita yang beroperasi pada setiap Isnin-Jumat bermula jam 9 pagi. Boleh tahan jugak radio online nih.. Tak kurang hebat Radio NasyidFM yang bersiaran 24 jam (tak salah saya). Jom dengarkan! =)

No comments: