© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, December 18, 2010

praktikal di oversea

Wahh.. best kan? Sape yang tak best + bangga + gembira sebab dapat pegi oversea untuk latihan ilmiah. Mestilah ditaja.. Uii.. memang best. Kalau saya dapat..aih, sapo tak mau pi....?? Bila lagi nak boleh jalan2 negara luar? Psstt.. Sabah Sarawak pun belum penah gi lagi ni.. :P

Tapi yang dapat pergi ni, bukanlah saya.. Huu... Beberapa orang kawan saya dapat. Diorang memang terkenal dengan best student pun.. Budak rajin, budak pandai. Mmmm.. Saya? Tak berapa rajin he.he...



Jadi, saya ingin ucapkan tahniah kepada kawan2 saya yang dapat ke oversea, Waheeda Bahruddin (Australia), Hussein Azeemi (Syiria) & Firdaus Rahman (Syiria). All the best, friends!

4 comments:

Cikli said...

puteri,

praktikal kat kedah pun hebat juga. kalau tak percaya tanya tok arab syria. dia mesti pilih alor setar untuk praktikal.

Puteri said...

cikli -->>

amboi2..
he.he..

dia pilih area anak bukit la kot
he.he..
xpun area dekat2 MB tu :)

tehr said...

tahniah2 untuk mereka bertiga

tapi, praktikal kat hutan hujan tropika di sarawak ni pun best juga

Puteri said...

tehr -->>

uii.. itu nanti boleh usulkan untuk program khidmat masyarakat.. he.he