© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, May 28, 2009

gerak kerja

Masih belum diterima kertas kerja yang dibuat oleh pengarah saya bagi unit dalam program Pesta Konvokesyen USIM (C-FEST) ke-7 yang bakal diadakan bulan Ogos nanti. Gerak kerja sebenarnya telah bermula awal bulan ini, tapi biasalah, bila berhubung dengan pihak atasan, ada yang tak kena dan harus diperbaiki semula. Kesian pengarah saya kan? Penat, penat..

Muka Penat.. (lepas larian Minggu Integriti Fakulti Syariah & undang2 dulu)

Saya selaku AJK bagi unit perhubungan, bakal mengikut pengarah saya untuk deal dengan beberapa pihak bagi unit program kami. Kata pengarah, selewat-lewatnya minggu hadapan. Tapi, minggu depan saya..er...nak balik kampung untuk seminggu... Aduh, cemane ni? Harap-harap pihak yang berkenaan tu free esok. Kalau boleh pergi esok, senanglah sikit. Lega.. . Taklah rasa serba salah nak balik rumah. Ngeh3.

Nak ais krim!! dah lama tak makan,.. Nyum3..

No comments: