© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, May 25, 2009

kasih sahabat


Semalam, saya menerima satu pesanan ringkas dari seorang sahabat yang pernah akrab dengan saya yang berbunyi...

"Pernah satu ketika, seorang sahabat memberitahu Rasul SAW akan rasa sayangnya kepada seorang sahabat yang lain. Rasulullah pun bertanya semula, apakah dia telah memberitahu sahabatnya itu tentang rasa kasihnya. Sahabat itu menjawab bahawa dia belum berbuat demkian. Rasulullah pun berkata: pergilah kamu kepadanya dan nyatakanlah bahawa kamu mengasihinya,".


Uhibbuki fi
llah.



Oleh itu, saya juga ingin memberitahu dia bahawa saya juga sayangkan dia sebagai sahabat saya. Saya sayangkan semua kawan dan sahabat saya, tak kira di mana, saya tetap sayangkan mereka.

Tidak lupa kepada rakan-rakan blogger, saya juga sayang kalian!




No comments: