© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, May 02, 2009

hari ini


Kakak saya, Nur Zihan telah selamat bertunang.. Lebih kurang waktu tengahari majlis bermula selepas ketibaan rombongan dari pihak Moh Azarin (bakal abang ipar saya). Nanti saya masukkan gambar, belum ambil dari ayah.


Bulan enam nanti, insya-Allah, majlis akad nikah pula akan diadakan. Sahabat-sahabat blogger yang boleh datang, silakan ;-) Tinggalkan alamat kepada saya, nanti saya akan poskan utusan raja sehari :-)


Tukar topik.

Aih. Saya tak faham la sebenarnya dengan situasi saya sekarang, dengan kawan baik saya tu. Yang memberi saya jam tangan tu. Entah lah. Kadang-kadang rasa macam... . macam suka dekat dia. Tapi, mungkin sekadar suka. Lagipun macam dah banyak dan lama rapat dengan dia.


Dia baik. tapi entahlah. Takut pula salah erti tentang persahabatan ini. Tentang perasaan ini. Rasanya dia juga sukakan saya sebagai kawan baik, kawan rapat.

Dan saya takut sebenarnya jikalau saya mempunyai perasaan yang istimewa terhadapnya. Cukuplah N melukakan hati saya, meninggalkan saya. Saya takut saya akan kehilangan kawan baik saya ini. Sebab saya lebih rapat dengan dia berbanding saya dengan N (dulu).

Aduhai
siapalah diriku ini

untuk menggantungkan harap
menghelakan bicara
meluahkan rasa..

This feeling is too complicated.
Hard and Hurt.



5 comments:

Anonymous said...

adoi.......
jam besaq tu ka cek?????

Puteri said...

nk tgk ke? meh3 cpt nk tunjuk

Puteri said...

ehh,, dah kicitkn,..

Sitie BUm BUm said...

tahniah lagi

yanmaneee said...

yeezy supply
kyrie shoes
kyrie shoes
yeezy boost 350 v2
yeezy shoes
kobe basketball shoes
kd13
kobe shoes
nike off white
curry 6