© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, December 11, 2009

kolumnis USIMkini?

Semasa sedang sibuk-sibuk (konon-konon je) bersama beberapa orang AJK penginapan (saya pengiring hakim sebenarnya, tapi orang mintak tolong.. no hal lah..) membuat persiapan pendaftaran peserta di kolej kediaman untuk Pertandingan Moot yang akan bermula pada esok hari, saya ditegur oleh abang senior, Mahmud.

+ Eh, penulis!
+ Ni penulis lirik USIM ni, yang CIPTA tu, lirik lagu dengan banduan tu

Hu... Naik segan saya. Selalu kalau jumpa dia, dia suka cakap macam tu.. Segan, segan.. (actually suka, ha.ha). Yelah. ade gak orang yang amek tau pasal saya kan? Masa ikut PRU ke PD pun, dia ada cakap macam tu. Ohya, dia pengerusi PRU.

- Encik Mahmud ni, jumpa je mesti cakap pasal ni..
+ Aku bukan apa.. aku bangga dengan ko...
+ Tengok je pendiam, tapi..bla, bla, bla. Baru ni jadi kolumnis USIMkini pulak..
- Ek? taktau pun. Baru kuar ek.. he.he
+ Yang pasal israel, yahudi, bla, bla, bla....

Haa.. masa ni baru saya tahu yang artikel saya dipublishkan di USIMkini. Terima kasih En.Mahmud untuk info tu. Tu je nak cakap :D He.he..

*****************************************
Link terpilih: Boikot: Perjuangan yang mesti diteruskan!

No comments: