© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, May 26, 2007

jejak kasih


Assalamualaikum...

Apa khabar teman-teman puteri di luar sana? abg fysal, diya, ein, chot, daiya, pu3raudhah, abg lie, dr. abid syah, mama, papa, auntie dan lain-lain yang ramai teramat. apa khabar? semoga kalian sehat2 hendak-Nya, insya-Allah.. lama tidak berkesempatan untuk mencoretkan ceritera di sini. bukan sebab sibuk atau apa-apa yang sewaktu dengannya, cuma.. sebenarnya.. puteri tengah exam sekarang.. hehe.. kenapa puteri tidak mengatakan yang puteri sibuk? ini kerana prinsip puteri, "tak ada istilah sibuk untuk kawan". ya.. insya-Allah, akan pegang sampai bila-bila.

Walaupun tak pernah berjumpa dengan teman2 blog (tingin nak jumpa, tapi malu la plak.. hehe).. tapi, puteri rasa sayang pada teman2 blog puteri. sebab itu.. puteri akan rasa kehilangan apabila tidak mengunjungi blog ini dan juga blog teman2 puteri.. *diya, jangan hilangkan diri seperti blog 'diya kupu-kupu' lagi ya..* adakalanya puteri meninggalkan kesan, dan tak kurang juga langsung tidak dapat dikesan.. (msg atau komen la.. hihi.. selalu membaca je entry2..) hurm.. alhamdulillah, 5 paper sudah selesai.. sebahagian dari keserabutan yang berkusut di fikiran telah hilang.. lega (tapi masih berdebar, gerun untuk paper berikut dan resultnya!).. minggu depan, 4 paper terakhir.. hari ini 26hb, dekat apartment.. menaip je, nak publish xde tenet (yang free.. :D).. Bila la nak publish ye? insya-Allah dalam masa terdekat..

Ohya, hari ini hari lahir abg zaidie (ketua kumpulan wildan) yang ke.. erm.. 38 tak silap, ke 39 ya? alamak, tak ingat la.. tapi yang pasti, bawah 40 la.. =) Jadi istimewa buat abg zaidie dari puteri..



"Selamat Hari Lahir abg zaidie..
Semoga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan segala urusan insya-Allah.."

Sebenarnya semalam puteri ada menghantar sms kepada abg zaidie.. hehe.. belum sampai pukul 12 pun, dalam 11 lebih2.. tak larat tunggu kul 12 la.. ngantuk :) haa.. semalam juga adalah hari lahir kak auni, housemate puteri. msg yang sama puteri hantar dekat abg zaidie, msg tu puteri bagi kepada kak auni, cuma berubah dekat "khas dari imah" =)

Dan abg zaidie membalasnya pagi tadi, dalam pukul 8.00.. "trima kasih putri!" kasihmu diterima ;) (tapi puteri tak balas pun tau..) Herm.. teringat pula pada bakal album kedua kumpulan wildan, Setia.. Maklumat terakhir yang puteri dapat, bulan 8 ni pelancaran.. Hurm.. insya-Allah, didoakan semoga pelancaran album Setia berjalan dengan lancar, insya-Allah.. Semoga berjaya ya abg zaidie! (hmm.. rasanya dah penah bgtau nama betul puteri, tp masih panggil 'puteri' lg..tp takpe la.. best gak.. hehe.. 'puteri_wildan')

Abg lie dah takde, dah gi sabah.. apa khabar agaknya orang sabah bah itu sekarang ya? tinggal 3 sahaja ahli wildan sekarang, sape penggantinya? dah dapat ke belum? agak lama tidak mengunjungi subforum wildan di NC dan MFC. Terakhir, tinggalkan ucapan di NC utk abg zaidie, tu pun 19hb hr tu kot, klau tak silap la.. Ahhaa.. tingat abg lie penah cakap (msg daa) 'imah ble la gantikan tempat abg lie nanti, imah kan puteri wildan'.. Hehe.. ade2 je =P

Erm.. apa khabar "mr"? semoga sehat2.. rindu pula aku pada dirimu.. Ah..apalah puteri ni, time2 macam ni sepatutnya bz dengan buku..hihi.. (macam mn nak belek buku, tengok kejap je dah lali, pastu.. lenaaa.. hohoho). Tapi bz dengan laptop lak.. Dalam otak yang ada sekarang; entry, blog, fs, blog, blog..

adehh.. 9.35p.m.. dah2.. jumpe lagi semua.. nanti sambung lagi =) tata.. :X


No comments: