© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, November 21, 2008

pindah lagi


Bukan perpindahan blog, atau perpindahan nama blog.. tetapi perpindahan kolej kediaman. Hurm.. dulu saya di Sutera Indah, kemudian tukar ke Camellia Court. Lepas tu blok B, Nilam Court. Sekarang blok E, Nilam Court. Lepas cuti ni belum tahu lagi akan menetap di blok mana, tapi apa yang pasti (seperti dimaklumkan) masih kekal di Nilam Court.

Kawan saya, waheda, zulaiha dan kawan-kawan yang lain ada yang akan pindah ke kolej kediaman baru, Acacia Park. Kolej ini agak bagus sebab berhampiran dengan kampus USIM. Tapi.... saya akan terpaksa berjauhan dengan waheda. Agak sedih. Bukan, memang sedih pun. Masa pertama kali waheda cakap (msg) yang dia akan ke Acacia semester depan, saya ada menangis. Aduh.. Kelakar pulak rasa bila teringat balik. ye la, macam la dah tak boleh jumpa lagi.. he.he.






zulaiha

7 comments:

teddi said...

emm sape kata akak xcantik
cantik ape

Rasha_rz said...

hai puteri, kak ila dah datang. tak retilah nak isi tempat kosong yg puteri suruh kak ila isi tu... macam mana yek? blh ajarkan? sorry ya.
p/s selamat pindah....

pyejal said...

selamat berangkat..

de_kerinchi said...

salam puteri,

apa khabar.... ;-)

puteri said...

teddi-->
uiks? hehe

rasha-->>
tengkiu

pyejal-->>
trima ksih

de_kerinchi-->>
alhmdulillah.. baik2 shj =)

Anonymous said...

puteri..
suka tgok awak senyum, manis.=)

qurratu 'aini said...

assalamualaikum wbt.. aii mak cik! await x habaq yang ayah hang sakit semalam. nak kene tau...