© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, April 24, 2009

rehat sebentar


Penat dengan isu memburukkan universiti saya yang entah sampai ke mana tu. Tensyen. Dengar-dengar ada institusi yang dah mula meragui graduan dari sini. Sedih. Pedih, bukan? Banyak pihak yang mula memandang serong kepada tempat pengajian saya.

Tak tahan, ramai jugak yang menyokong pihak yang memburukkan kami. Sangat-sangat tidak patut. Hinggakan ada yang ditolak permohonan praktikalnya setelah berita ini tersebar. Anda di luar sana bagaimana?

Letihlah pasal tu. Tinggalkan isu itu sebentar bersama.... . .





He.he.he..

8 comments:

Bro Framestone said...

xpyh la nk burukan U sendiri.. mne2 U pun ade cerita jugak..cuma hot atau tidak je (bro dah habis study dah.. leh focus on continue study pulak)

out 1--> ops kes cam tue mmg ade.. lg teruk if dorg leh wat cross skandal.. tue mmg ade..bro dah jumpe dah..cuma dorg belum khwin je lg

out 2--> xde la jd agen pencari jodoh..cuma pernah kenenkan org n menjadi (dah kahwin dah pun)

kes cam tue dah besa dah..rasenye if bro mengayat mau dpt 9/10 he..23x sebab teu bro xberani nk ngayat org.. krg terlentok.jenuh nk melayan sorg2.. kauta 4 je..tue pun kalau yg 1st izinkan la kan (dah abaikan)

mmg de byk kes camnie ebrmula dari adik beradik sepupu sepapat cyber jugak

out 3--> he..23x ish kamu nie... de satu sem tue bro just dtg beberapa ketul kelas je...tau2 dah amik final.. mmg xdpt nk dtg kelas..asik outstation n meetg luar je.. selamat lecture memahami

out 4--> oh tgk2 nk berkenalan ek..xpe2 dimaafkan ek... kim salam kat alif MPP sane ek.. dgr cite bulan 5 nie die start praktikal kat tempat bro koje

Puteri said...

saya bukan burukkan univ saya. siapa tak sayang univ. sendiri, tempat jatuh bangun, tempat berdikasi, tempat yang paling dikasihi.

yang saya kesali adalah orang yang memburukkan univ. kami. itu yang sebenarnya saya cuba bawakan. pandangan masyarakat di luar sana membuatkan kami kelihatan terlalu kerdil. sangat-sangat tidak adil pada kami yang teraniaya kerana insan seorang itu.

kem salam kat encik alif? ok. nanti kite jumpe die kite bgtau =)

Bro Framestone said...

out je--> xde la pasal jual beli pun huhu..forum besa2 je... kan dah ckp mbe zaman memuda dgn en alif tue

Puteri said...

ohho..
ok2..

nnt ade ms kite join forum tu

de_kerinchi said...

salam puteri,

tu rimau betul ke ...macam real heheheh

Puteri said...

de_kerinchi--??

w'salam.. he.he..
dh nmnya 'mcm' real..
tak real la tu =)

Sitie BUm BUm said...

igtkan rimau btol

Puteri said...

(ltar belakang) kat kdai tuu :D