© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, November 30, 2011

nurfatimahz @ MalaysiaKini

Kawan-kawan baca akhbar MalaysiaKini tak?

Hehehee....

Ada gambar saya masuk dalam salah satu berita kat situ.. Hihihiiii...

Tajuk: Hello MP, kami sedang perhatikan cara awak undi. <<-- tengok dan baca tau! cari mana gambar saya. hehe







8 comments:

akubiomed said...

Wah glamourlah nanti. :-)

Fahmi Raazali said...

Nampak dah... :-)

Lepas ni bila Puteri pergi jalan-jalan ramailah orang kenal dengan Puteri... :-)

Buat masa ini, kalau nak sokong sesuatu pun kena sokong secara senyap. Bahaya, silap-silap boleh kena auku... (-_-')

Cikli said...

dah makin maju la cik kak ni

tehr said...

makin lama makin dikenal
tetiba rasa nak menumpang gak
hehe

puteri said...

akuniomed,

hi.hi.hi.. ade orang puji
"this girl so cute"

wahahahaaaa

puteri said...

Fahmi,

rasanya tak kenal jugeks.. Koz muka kan tutup separuh.. hehehe....

auku? kikikiiii..

kasihan kita kan? takut kerana benar.

takut jugak sebenarnya, sebab tu muka separuh jer kikikikiiii tapi SOKONG!

puteri said...

Cikli,

ummooo terus maraaa

hehehe

puteri said...

Tehr,

mari mari mari kita sama2 enterframe heheh