© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, February 02, 2012

i'm back!

Hehehe..

Penat! Tadi majlis perasmian penutup Minggu Pengurusan Pelajar Baru IPSAH habis lebih kurang pukul 2.00 petang.. Pukul 3.00 sampai umah, then tido.. kekekeke.. Kul 6.00 baru tersedar! Huahaha

Adeh.. sekali masih 'gelak jahat'. Cemane nak jadi che'gu neyh?

Huuu..

Minggu depan sambung lagi.. Minggu seterusnya posting ke sekolah, sekolah mana belum diberitahu. Macam kelakar pula. Tak belajar banyak, kemudian ke sekolah untuk mengajar. Haisyyh! Patutnya 'diorang' buatla kelas dulu, at least dua bulan, ajar kami apa yang perlu/bagaimana untuk mengajar dsb. Ni nanti bulan lima baru kami ada kelas. Hurmmm... .

Nota kaki:
Me masih tak minat jadi che'gu. Walaupun me ada pengalaman menjadi che'gu, namun chenta terhadap profesyen perguruan masih belum berputik dihati ini.

Out of topic:
Seperti ada sesuatu yang aku kehilangan.. .

6 comments:

nohas said...

Pergi sekolah dulu, ambik mood..hehe..

puteri said...

huahuahuaaa

berkenalan dulu kekekekke

akubiomed said...

Ini mesti hendak jadi Pegawai pendidikan. :-)

puteri said...

akubiomed,

huhuuu...
kite nak jadi pegawai pejabat..
bukan pegawai kelas..

hehehe

cikguNae said...

nanti bila sudah chenta...
rindu pun menjelma...

Cikli said...

me too...