© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, April 29, 2007

kangan


mr R
aku rindu padamu
malam itu..
ada suatu rasa pelik
dalam hatiku
dalam pemikiranku
tika itu
ingin sahaja aku mendapatkan kau
aku ingin kau dekat denganku
selalu
dan aku
benar-benar
ingin memilikimu

aku
suka kau
sayang kau
aku...
aku amat-amat sayang padamu
mana mungkin aku menolak
perasaan suatu masa dahulu
yang pernah hadir
dan ia
kembali lagi
kembali semula
seperti kau kembali menghubungiku

mr R
jika kau tidak punya perasaan terhadapku
seperti perasaanku terhadapmu
sewaktu dahulu
biarlah
biarkan ia berlalu
angaplah aku temanmu
layani aku seperti teman-temanmu
aku
juga
punya perasaan

mr R bodoh
aku sayang padamu
aku juga bodoh
kerana menyayangimu
kerana pernah menyayangimu
pertemuan kedua
tak seperti pertemuan pertama kita
ya..
aku akui
dan tidaklah suatu yang asing
untukku katakan
pertemuan pertama itu
adalah
pengakhiran perhubungan kita

ya..
dan selepas itu..
aku..
kecewa
derita
sengsara
merana
namun aku kuatkan hatiku
terima kasih utk abg anuar
yang hanya ku kenal di dunia cyber
dunia friendster

ku hitungsetiap hari yang berlalu
tempoh aku tidak menghubungimu
kita tidak berhubung lagi
dan aku tekad
tidak akan memulakannya

dan aku
ada kekuatan
ku pinjam dari teman dunia blogku
amir hamzah
terima kasih utk kata-kata keramat itu

dan mr R
terimalah aku sebagai temanmu
seperti kita sewaktu yang dahulu
ya..
teman dunia cyber
teman chat, kawan..

dan aku..
lupakan perasaan itu
tinggalkan kenangan itu
tidak..
ianya adalah mustahil utkku lupakan
namun harusaku lupakan!

No comments: