© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, April 08, 2008

performance


Hari ni pektis untuk persembahan teater esok, start kul 2.30 (Sepatutnya pukul 3 ade meeting, tapi 'bos' tak kol, so..takde la kot? hehe..). Teater ni merupakan subjek kokurikulum USIM. Semua yang terlibat dengan kokurikulum wajib membuat persembahan sebagai markah untuk Final Exam. Ada silat, teater, koir dan lain-lain. Yang sukan pula ada di dalam dewan untuk turut menerima anugerah seperti permainan bola sepak, memanah, bolong padang dan sebagainya. Saya menjadi peserta. Majlis Hari Kokurikulum akan bermula pada pukul 2.30 petang.

Pukul 8 esok kene pegi kampus kalau ade meeting dengan HEP (Hal Ehwal Pelajar). Lepas tu pukul 10 ade pektis untuk malam punya program pulak.. Program Manifestasi Seni. Saya menjadi AJK bagi badan Persiapan Seni, untuk bahagian persembahan. Hurm..

Pukul 10-12, nak masuk kelas ustaz najib. Lepas tu kelas bahasa arab dari kul 12-2 taknak gi, hehe.. Nak gune surat pelepasan waktu tu.. Kelas ustaz najib agak penting =)

Lepas da buat persembahan teater (kumpulan kedua) dekat DKP (dewan kuliah pusat) 3, kene terus gi DKP 2 untuk pektis bagi program Manifestasi Seni. Manifestasi seni start kul 8 malam dekat DKP 4. Abes dalam kul 12 kot.

Esoknya (khamis), ade kuiz ICT..hehehe....


1 comment:

Rasha_rz said...

hai putri, assalamualaikum. terima kasih sudi memperkenalkan diri putri pada kak ila di pesta buku hari tu. selepas berblog dan berimel, baru itu bersua muka. syukur alhamdulillah. terima kasih juga sudi menjawab kemusykilan agama kak ila.juga terima kasih di atas titipan cenderahati hari tu. semoga kita kekal bersahabat.