© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, May 09, 2008

luangkan masa


P/S :
Semua yang membaca entry ini juga adalah tersenarai dan berkelayakan untuk mengisi ruang kosong di bawah dan hantarkan kembali kepada saya.

A- Tiga perkara awak tidak lupa tentang saya :
=
=
=

B- Nama gelaran saya :
=

C- Nama saya save dalam handphone awak :
=

D- Perkataan yang selalu saya cakap :
=

E- Best word gembirakan saya :
=
=
=

F- Awak mahu saya menjadi awak punya :
=

7 comments:

BuangTebiat said...

ni jawapanku

A- Tiga perkara awak tidak lupa tentang saya :
= kepsi
= beg tangan
= topap ekekekeke

B- Nama gelaran saya :
= iEn

C- Nama saya save dalam handphone awak :
= iEn

D- Perkataan yang selalu saya cakap :
= buang tebiat

E- Best word gembirakan saya :
= makan di mulut lah
= jom kita racing ye
= pigiraah!

F- Awak mahu saya menjadi awak punya :
= teman

iEn said...

lew.. ckp lew tuan rumah punye.. apa raa..

de_kerinchi said...

salam puteri,

wah ni blog baru ker...blog ari tu dah takleh masuk lama, saya dah delete, ini saya masuk balik..hihihi

KiMiE said...

ien..saya baru lagi..terkecuali ek??hehe..

aria ayumi said...

diya pun baru gak, terkecuali gak bleh tak? hehe. :p

puteri said...

alahai.... :/

iEn said...

A- Tiga perkara awak tidak lupa tentang saya :
= usik2
= tanya khabar
= ehee tu jek kot!

B- Nama gelaran saya :
= puteri

C- Nama saya save dalam handphone awak :
= xde pon

D- Perkataan yang selalu saya cakap :
= yg kaitan ngan nasihat..

E- Best word gembirakan saya :
= ntah
= ntah
= ntah

F- Awak mahu saya menjadi awak punya :
= kawan cyber


p/s: sabor yong.. teman xberapa cihat ni uhuhu