© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, May 12, 2008

setulus ingatan

Salam sejahtera buat semua.


Sekarang saya baru sahaja berjaya mengabiskan kertas peperiksaan terakhir dan sedang bersenang-senang tanpa memikirkan belajar. Hehe.. Agak teruk, tetapi SERONOK juga. Tambah-tambah bila berhubung dengan rakan-rakan yang masih bertungkus-lumus dalam peperiksaan yang baru bermula. Sedaplah mengenakan mereka.. :D (Tapi hanya boleh bergembira sehingga hari ini sahaja).

- kamu tidak belajar ya?
+ tidak
- mentang-mentanglah sudah habis paper. sukalah tu
+ mestilah, hihi..


Ohya, saya telah dapat 'membukukan' msg2 suh isi tempat kosong tu dalam 'buku' yang diberi nama "Setulus Ingatan". Ia sebenarnya bukanlah satu 'buku' yang menarik, tetapi ia amat berharga buat saya.. =)

Kepada rakan-rakan blogger yang pernah saya meminta untuk mengisi 'soalan' tersebut, jika berkelapangan dan masih berminat, hantarlah 'jawapan' itu kepada saya, dan saya akan memasukkannya ke dalam 'buku' saya itu.

Mulai esok, saya akan memulakan semester pendek di sini. Nama sahaja semester pendek, kerana ia di sini berbeza dengan ipt/ipta lain, maka saya dan rakan-rakan menggelarkannya sebagai "Semester Tambahan". Memang pun sangat-sangat berbeza. Subjek dalam semester tambahan ini adalah subjek wajib (bukan yang ter-kantoi atau subjek yang di-tarik dari semester yang akan datang).

Esok juga, saya akan terlibat dengan Bengkel Penulisan Kreatif di USIM. Antara tenaga pelatih yang akan hadir ialah Habsah Hassan dan Siso Kopratasa. Lepas ni, 'penulisan' saya pastinya akan menjadi lebih baik, lepas tu, bolehlah untuk difikirkan menjadi seorang penulis pula..

Harap-haraplah.. :D

4 comments:

aria ayumi said...

wahhh puteri nak jadi penulis ye. bagus2. nanti dh glamer jgn lupa diya tau. ekeke

kamezaim said...

sorry,di blog awk xde shoutbox jd sy shout di sini je lah..salam ziarah ye..

crayon kakak said...

salam pu3... diya neh.. hehe. diya dh uat satu lg blog :D saje nk bagitahu... take care ;)

puteri said...

diya-->
ok.. tq

kamezaim-->
slm kenal dr pu3