© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, December 29, 2008

maal hijrah 1430

Selamat menyambut Tahun Baru Hijrah buat semua.

Alhamdulillah, forum Milenia Muslim sempena pesta konvokesyen USIM kali keenam pada 26/12/08 yang lepas berlansung dengan jayanya. Secara peribadinya, bagi saya forum berkenaan amatlah bagus, cumanya ada pegawai Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang kurang berpuas hati terhadap perjalanan dan pengisian program. Ya, mungkin betul katanya dan saya (khususnya, dan kami AJK umumnya) mengakui ada kebenarannya. Ramai yang hadir terutamanya pelajar dari UIA (Nilai) dan memenuhi dewan. Tapi, manalah tahu, sendiri yang syok sendiri program kelihatan berjalan lancar.

Seseorang menegur saya semalam, tanyanya, bagaimana forum hari itu? Saya terlupa siapakah dia. Er, tapi yang pasti dia AJK Pesta Konvo juga, cuma di bawah bahagian lain, pasti bukan forum. Takkanlah tak kenal 'rakan sekerja', kan? hehe.. Katanya lagi bila saya menjawab soalan pendeknya dengan jawapan yang agak panjang lebar, "biasalah tu kene komen dengan orang HEP, kalau tak komen.." dan saya menyambung "bukan namanya pegawai HEP", dia mengiakan dan tergelak kecil. *P/S: saya memohon maaf kerana tidak mengingati namanya, tapi yang saya perasan, dia berdailek kelantan :D

Saya juga memohon maaf kepada Daing kerana saya rasa ada beberapa perkara yang pegawai berkenaan tujukan kepada Daing, ada kaitan dengan saya. Pertama, tentang tayangan pendek. Kami sama-sama terlibat dalam 'pembikinan' tayangan tersebut. Saya tak pandai nka cakap depan dia, tapi saya rasa bersalah kepada dia.

Kedua, tentang soalan yang diajukan kepada ahli panel. Soalan pun kita ada rangka bersama. Jadi, akak rasa tak adil kalau Daing seorang ditujukan sebagai pesalah, sebab akak pun ada terlibat. Ketiga, keempat dan banyak lagi yang dikomen oleh pegawai HEP itu, akak minta maaf kepada Daing. Maafkan akak.

10 comments:

teddi said...

salam maal hijrah

puteri said...

ya.. salam maal hijrah juga. semoga thun ini lebh baik dr tahun lps.. =)

teddi said...

yup lebih baik dengan azam baru...
sy sekolah pergi balik lah..
tapi misi yg sy cakap 2 naK kena belajar btol2 kasi lulus cemelang dlm spm nnti

de_kerinchi said...

salam maal hijrah...

semoga puteri dan keluarga dirahmati Allah s.w.t.

Framestone said...

salam maal hijrah buat kamu

out of topic--> he...23x comey besa2 je tue.. insya'lah ade kelapangan kite akan melawat kamu..

Framestone said...

biasa la tue kan.. xsemua perfect.. bro dulu pun cam tue jugak.. last2 berlajar dari kesilapan... harap akan dtg lebih baik lagi dari sebelumnya

puteri said...

teddi -->>
insya-Allah.. moga brjaya, jd blogger professional nnt.. hehe

de_kerinchi -->>
ameen..

framestone -->>
sile2, lawat bile2 pun diterima =)
ya..takde yg prfect, tp msih ble mcuba utk mnjd yg trbaik..kn? hehe/./

Framestone said...

out of topic--> he...23x tgu je la pembentangan nanti.. tapi hijrah nie mmg betul2 ketara dalam hidup saya.. itu keputusan saya.. bukan sesuatu yang mudah untuk saya membuat keputusan

xkisah la kan..jnji mendapat keberkatan dariNya..itu yang kita impikan

Framestone said...

out of topic juga--> tue niat je..insya'lah ade rezeki mybe belikan.. jgn la kecewa dgn abg kamu.. dlam buruknya die ade baiknya.. dan mungkin kebaikannya lebih baik dari abg org len...

p/s- kalau kamera besa2 nk pinjamleh je kot..tp klu kamera mahal2...sorry la..xberani nk bg pinjam

puteri said...

he.he.. ye lah tu