© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, March 24, 2010

cinta

Salahkah mencinta
Salahkah mengharap cinta
Salahkah menanti cinta
Salahkah ingin dicinta
Salahkan pencinta
Salahkah cinta

Salahkah aku mencintaimu
Salahkah aku mengharap cintamu
Salahkah aku menanti cintamu
Salahkah aku ingin dicintaimu
Salahkah aku menjadi pencintamu
Salahkah mencintaimu yang tidak mencintaiku?

11 comments:

tunbegia said...

nak 'make cinta' kahh,

puteri said...

boleh kah?

suri said...

cak!hehehe..
cinta tu mmg satu yng suci..yg kadangkala di bunga dengan rasa cinta yang tidak di sengajakan..

naluri selulu berbisik..
alangkah baiknya tika daku memilikinya..

namun bila kita menggapainya
seolah2 kita seakan meraih sat kemenangan yang hakiki..

Tapi..takala cinta didustai dengan khianati..pasti hati sndiri dilukai..

Cintalah pada Allah kerna ia Cinta yang kekal abdai..

Cintalah pada manusia kerna rasa cinta itu akan dipenuhi dgn kasih sayang, hormat-menghormati, ambil berat..

Hrgailah Cinta kerna kedatangan ia amat bermakna skli buat si pencari CINTA =)

puteri said...

dia ada dalam hati saya
tapi saya tak tahu apakah
saya juga di hati dia
atau hanya saya
atau siapakah sebenarnya saya..?

"siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku

(cuba - Faizal Tahir)"

suri said...

SALAM PUTERI..
tadi puteri ada bg kak suri coretan cinta kan.

kak suri dah masukkan nukilan puteri kat ruangan 'kisah cinta'..

kak suri rasa ia amat istimewa sekali di masukkan satu ruang di situ sebab kebetulan memg ada satu zon kisah cinta disitu.

k.suri dah add kan nama puteri disitu.(penulis asal).


jika puteri nak hantar artikel berkaitan cinta, syair dan sebagainya htrkan ia di email k.suri ya.

suri said...

haha..ada mslah ke? blh sje puteri luahkannya di "zon dicinta" INSYAALAH KAK SURI akan membantu sedaya yang boleh..

nohas said...

Cinta tak semestinya bersatu...

Apa diharap padi diseberang..

de_kerinchi said...

Cinta...!!!! puteri...


Jangan diharap padi seberang..
Entah kan ada, entah tidak..
Jangan diharap kasihnya orang..
Entah kan sudi,entah kan tidak...

heee takyah pening kepala....sebenarnya...dunia ni amat luas sekali belum kita terokai..ada banyak perkara lagi yang akan kita lalui...

itulah kebesaran Allah s.w.t....

puteri said...

kak suri -->>

wahh.. ada ruangan kiriman karya!

puteri said...

kak nohas -->>

iya. betul tu.

puteri said...

abg de_kerinchi -->>

em. tapi mahu
:D
(hu.hu..)