© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, June 01, 2012

Cuti sekolah datang lagi!!!

Bila cuti sekolah saja, saya kena masuk kelas. Eh sebelum ni bukan memang masuk kelas ke? Hurrmm... Hari sekolah masuk mengajar. Hari cuti masuk belajar.. huhuhu


Belajar best tu best.. Rindu time study dekat USIM. Tapi.. yang tak bestnya bila kena buat assignment, presentation. Kalau individu tu rasa ok kot. Tapi by group tu rasa susah. Bukan susah apa. Susah nak ada group.. :(


Pelik kan. 


Kadang-kadang rasa ada ramai kawan.
Tapi kadang-kadang rasa tak ada kawan.
Atau sebenarnya ramai kenalan sahaja?


Haisyhh.. 


Bukan mengeluh. Cuma melahirkan rasa susah hati.. ngehehehehe...

Off-topic: Blogging @IPG Kampus Sultan Abdul Halim.

6 comments:

akubiomed said...

Hendak buat macam mana sudah nasib badan. :-)

Cikli said...

Baru ni saya lalu lebuhraya ke Nilai, ternampak USIM, dalam hati...
Ooooo di sini rupanya si Puteri tu belajaq dulu hingga jadi manusia yang Bersih.....hehe

Kamal Sanusi said...

Di alam pelajar, byk assignment & presentation.

Di alam pekerjaan pun byk juga assignments & presentations.

Macam tu lah kehidupan kita tak kita di alam mana kita berada. Alam barzakh tu lain citer laaaa.....

puteri said...

@akubiomed,

kan? terima dan harungi sajalah.. hehee

puteri said...

Cikli,

hihihi.. yaya!
rindu USIM~~ :D

puteri said...

Kamal Sanusi,

hehe...
alam semesta
assignment - ujian - cubaan dugaan
:)