© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, March 12, 2007

dua berita


Ada dua berita hari ini. Pertama, hari ni kuar result SPM dan STAM. Tahniah kepada teman2 di MMKM faradila, kak huda, kak yati, abidah, nabilah (thanks belikan album Tika Itu), azila dan raamai lagi yang dapat Jaiyid dan jaiyid Jiddan. tahniah, tahniah.. Istimewa buat amirah (kawan dari sr) yang berjaya menyandang MUMTAZ dan farhanna yang memperoleh 7A dalam SPM, alhamdulillah.. Mabruk dari ana. Tahniah! Syabas!

Jika ana mengambil stam tahun lepas, pangkat apakah yang bakal ana perolehi? ;)

Semalam ana msg dgn nik, nik noor syafawati. Kemudiannya dia menghubungi ana. Herm.. Insya-Allah, kami merancang sesuatu dan ana harap ianya dapat mnjadi kenyataan seperti janji ana utk ke rumahnya di taman melawati, dan dia kemudiannya menyusuli ke apartment ana, tahun lepas.. =)

Katanya, nanti dia ble kenalkan ana pada shameem, teman baiknya dari kecil. Ya, ana agak familiar dgn nama itu..mim. Sblm ini, ms ana ke rumah nik, kami ada pegi open house yang mana keluarga mim pun ada. Tapi mim xada sbb ada kerja. Hurmm..

Nik nak kenalkan mim pada ana.. Dan ana pula teringin utk kenalkan nik pada...

???

apa khabar si dia? smoga sehat2.. Ameen.
Tak salahkan mendoakan dia?

Ana..
Masih...............

Berita kedua, hari ni ustaz hilmi kawen hari ni. Ana tak tahu kata hari ni sebenarnya, masa msg dgn ustaz la..
"ustaz, kata nk wat knduri bln ni.. tahniah2" ustaz pun balas
"tgh knduri la ni, akad nikah 9.15 tadi"
"laa..tak ajak"
"mcm mn nk ajak, knduri kt umah org. hadiah xdak ka?" sempat lagi tanya psl hadiah ;(

Apa-apa pun, tahniah dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat buat ustaz hilmi dan pasangannya, ameen.. =) (ustaz yang penah ana minat dulu, hehe.. dulu-dulu je.. =) umo dia skrg 29, ana, tolak 10 tahun dari dia :D)

No comments: