© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, March 29, 2007

update lagi


assalamualaikum..
apa khabar kawan-kawan puteri sekelian? semoga sehat-sehat.. insya-Allah..

hurmm.. lame tak update blog.. bukan takde mase.. selalu jugak online dan bukak blog.. entahlah.. maybe takde hati. hurmm.. ape-ape je lah..

banyak yang ingin ana kongsikan bersama blog.. banyak yang terlalu banyak..


hurmm.. dia kembali.. ya.. dia adalah rama-rama itu, dan ana.. bunga. Entahlah, kenapa dia kembali setelah luka di hati hampir sembuh sepenuhnya? kenapa dia hadir tika dia ingin diluputkan jauh dari ingatan? jauh dari hati, fikiran? kenapa dia hadir setelah sekian lama ana menjauhkan diri darinya?

kata seorang teman.. mungkin dia juga pernah mempunyai perasaan terhadap ana seperti perasaan ana terhadap dia.. Tapi.. itu semua tak penting lagi sekarang. ya.. hati ana terluka, yang amat dalam. terlalu pedih. siapa dapat memahami?

dan dia.. kenapa kembali? menabur duka di hati. menambah luka di hati. membawa derita. ah.. sengsaranya diri ini.

dan ana cuba me'neutral'kan keadaan.. ya.. biarlah dia kembali. dan jika dia pergi untuk kali kedua juga, tiada apa-apa erti lagi..

terimanya sebagai kawan. ya.. kawan.. dan semoga terus begitu.

Insya-Allah, esok ana dan beberapa org teman akan ke ukm.. ada festival nasyid di sana, jika tidak silaplah.. wakil dari kampus ana juga turut serta. bagusnya kerana itu adalah kebetulan yang tidak disengajakan. sekurang-kurangnya, tak adalah boring sangat di sana melihat kumpulan2 nasyid dari kampus lain yang bertanding.

niat sebenar ke sana adalah untuk berjumpa abg2 wildan.. huhu.. ye. Wildan jadi artis undangan malam tu kat sana.. kepada sesiapa yang berminat, jom sama-sama meriahkan suasana di sana!!

**********
30 hb 03
8.30 malam
UKM
masuk adalah percuma

3 comments:

faisal said...

slm wak, waa ske wildan ye..:) slalu gi ukm kerja..if ada mase bleh datang..hihi..emm, sy dah reply msge awk kat blog sy...:)

de_kerinchi said...

alahai putri selagi kita benama manusia yang bernyawa maka nafsu itu terpakai di tubuh insan............

pandai-pandailah buat pertimbangan...

puteri said...

terima kasih de_kerinchi