© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, January 22, 2008

tag dari de_kerinchi

Kali pertama puteri nak jawab tag orang ni..

Tag daripada
abg de (p/s : tak larat taip nama panjang-panjangla..) :D

Azam tahun 2008/ 1429.
Nak jadi yang terbaik dikalangan yang terbaik. Anak yang baik, adik yang baik, kawan yang baik, kenalan yang baik, pelajar yang baik, blogger yang baik.. dan paling utama nak jadi hamba Allah yang terbaik, insya-Allah. Lagi, cuba mencapai target dan azam tahun-tahun yang lalu yang belum terlaksana. hehe.

Kenangan pahit tak leh lupa time 2007.
Hampir jatuh tangga fakulti (huhu. Pahit sangat ni..).

Pengajaran dari tahun 2007.
Hati-hati naik tangga.

Pencapaian paling bermakna pada 2007.
Pointer yang agak bagus, walaupun bukan dean list.
Ada perubahan dari segi sikap dan tabiat (roommate yang cakap, hehe.).

Kalau ada gambar menarik sila buboh paparkan kat di sini.


Gambar dengan dengan roomate..

Sebarkan virus kepada 8 orang rakan.

1. serunai_faqir

2. diya

3. faisal rahim

4. macai_suci

5. miss farida

6. yonna

7. hakim dirani

8. zalizamas

************************************************

Terima kasih kepada abg de.. =)

6 comments:

hakim dirani said...

Semoga azam berjaya dipenuhi.

aria ayumi said...

waaa ade tedy bear ye pu3... hhu. bantal hello kitty pun ade. btw, muga tercapai azam pu3 tu yek... sukses slalu... :) congrats 4 the good result ;)

zalisa said...

Huwaaa... yg lain2 tu buleh tapi tang gambaq tu... lomah badan kak :D

puteri said...

hakim_dirani -->> ameen.. terima kasih

diya -->> bantal bear sume tu pinjam je la.. hehe.. thanks 4 wishes..

kak zaliza -->> hehe..

de_kerinchi said...

tima kasih puteri kerna menjawab...

puteri said...

sama-sama kasih