© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, February 11, 2009

esaimen + tutorial

Sebelum ni agak sibuk dengan beberapa assignment. Alhamdulillah, sekarang dah kurang sikit. Tapi keserabutannya tetap ada. Mau tak nya, kene buat ayat ikut kefahaman sendiri, tapi ahli group yang lain semua buat ikut ayat buku. Dah tu, saya nak combine, terpaksa menterjemah kesemua sekali......ke?

Maaflah kalau ada yang terasa, tapi it's true. It is hard to me. Saya bukan ketua kumpulan. Tapi, tak ada sesiapa pun yang mintak hasil kerja untuk digabungkan. Ni saya mintak, baru bagi. Eloklah, hujung minggu ni kena submit. Tensyen tau tak?

Sabar, sabar.

Sabar pun ada batasan tahu?

NAK TUKAR KELAS!!! Sem depan saya tak nak duk kelas ni lagi. Saya nak kembali ke kelas lama saya. Benarlah kata-kata "Hujan emas di kelas orang, hujan batu di kelas sendiri, lebih baik di kelas sendiri,".

No comments: