© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, August 01, 2009

the concert


Konsert amal MISI pada sebelah malam. Sebelah paginya saya, ditemani Hamizah (FEM) ke PICC bagi majlis konvokesyen USIM ke-7 di sana. Kami menumpang bas yang dinaiki barisan MPP. Wah.. hebat nih.. he.he. YDP MPP ada bertanya (mesti cuak ni), ada kad ke? Ada, ada.. Semalamnya, abg zarin (abang ipar) memberi kad jemputan kepada saya. Ohya, abg zarin merupakan pelajar DPLI USIM. Tapi saya tak pernah mengenalinya sebelum dia bertunang dan berkahwin dengan kakak saya. Hu.hu. Masa diorang bertunang tu, dia dah habis belajar di USIM.

Hurm... next, sebelah petang jaga bas di Nilam. Pagi tadi agak kelam-kabut, ada urusetia C-Fest tanya pasal bas. Adoooi.. poning kaplo den. Tapi alhamdulillah dapat diselesaikan. Lepas tu malam, konsert. Tengok konsert, sambil goyang kaki. Ho.ho.ho. Urusetia lain jalankan tugas diorang. Pemantau bas (saya) berehat, he.he.

Konsert Amal Malam Irama Seni Islam (MISI) 09 mempersembahkan.....Mestica, Suhaimi+Ina, Demascus+542 dan ATRA+SPMM dengan jayanya!!! Tahniah3 buat semua ursetia konsert dan terutama pengarah konsert merangkap sahabat saya, saudara Hussein 'Azeemi. Ini kerana selain mendapat sambutan, galakan dan tempahan tiket (melebihi sasaran jumlah penohah Alam), Konsert ERA (Nilai Square) dan beberapa event yang berjalan serentak pada malam yang sama Konsert Amal MISI berlangsung. Syukur kepada Tuhan...

Apa lagi ya.. ohya.. abg zarin cakap nak datang tengok konsert. Dah bagi pun tiket dekat dia. Tapi tak datang pown.. :(

Apa-apapun, I'm happy with the event. Tahniah buat unit Konsert MISI (khususnya) dan sekretariat C-Fest (umumnya).

No comments: