© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, October 09, 2007

salam aidilfitri 2007


Hari ni sedar tak sedar dah masuk 27 hari kita berpuasa. Esok, dah start takde kelas, khamis malam balik kampung. Nampaknya hari ni je la yang ada untuk melawat blog, hehe..




Jadi dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan-rakan blog terutama abg sf, kak irah, amir, abg chot, dayah, diya, de_kerinchi, ein, abg macai_suci, miss farida dan pengunjung-pengunjung blog ni..

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan batin..

5 comments:

chot said...

terharu aku ko masih igtkan aku lg puteri....

aku pun mcm tu gak..maaf andai ada kesalahan yg telah dibuat selama ini...semoga bergumbira dgn sanak saudara serta ahli keluarga tersayang...

selamat hari raya adilfitri ya!

iEn said...

slmt hari raya gark puteri.. senyum selalu :)

aria ayumi said...

salam aidilfitri puteri.... maaf slh silap kite ye... :)

de_kerinchi said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan saya ingin mengambil kesempatan ini untuk, memohon maaf zahir & batin, sekiranya terdapat bahasa dan tutur kata saya yang tidak menyenangkan puteri...

Semoga puteri dan keluarga dirahmati Allah s.w.t. dan bergembira di hari raya.

p/s: duit raya heheheh..jemputlah datang rumah..

puteri said...

chot -->> xpernah dilupakan la :P

ien -->> windu..hehe

diya -->> sm la dgn puteri.. maaf kalau2 trslh trsilap slama ni yerk.. ;)

de_kerinchi -->> ok.. rumah kt mn? bak alamat.. nnt smpai la puteri :D