© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, January 11, 2008

game hina Islam

Ade sikit info tentang game2 yang menghina Islam...so bagi peminat2 games tu...hati2lah ye...Video game yg menghina agama Islam; Bacalah! game yg menghina kita...diminta jasa baik saudara- saudaraku sekalian sebarkan komputer game yang menghina Islam.

1. Devil May Cry 3 (untuk platform ps2) Satu adegan dalam game tersebut dipaparkan pintu kaabah sebagai pintu yg menghubungkan di antara dunia syaitan dan dunia nyata... dan yang membukakan pintu tersebut adalah character c.g.i. yg telah menyerahkan diri pada kuasa ilmu hitam yg sememangnya islam melarang amalan itu ayat character c.g.i. itu ada membaca ayat... klau tak silap lebih kurang begini permulaannya. .. " wahai pintu yang menghubungkan dunia kegelapan"[dalam bahasa inggeris] dan character itu membaca ayat itu didalam kitab yang dipegangnya. .. klau tak silap kitab bible.. . pasal diakhir scene character tersebut ada menyebut 7 ayat kemusnahan yg tercatit didalam bible... "wrath, sloth, lust, gluttony, dan tiga lagiayat yg aku dah luper.....

2. Counter Strike Condition Zero Deleted First Stage dia.. Kita kena lawan Tembak dgn askar2 yang BERAGAMA islam... Kalau kita sedar..Masa kita tembak tuh.. Kita dengar Askar yg kna tembak jerit.. ALLAHUAKBAR. . JIHADD..

3. Prince Of Persia Pedang pada watak tuh.. Ada tulisan Kaligrafi Arabic Alphabatic

*********************************
betul ke tak, tak tahu. tak pernah main. tapi prince of persia tu dalam hp pun ade kan?

2 comments:

Anonymous said...

ukhti dah check ke game ni betul2? kalau belum, tabayyun (periksa) dulu sebelum menyebarkan kepada org ramai, ini sikap org yg beriman sbgimana dlm surah hujurat. kalau tak betul, anti seorang pemfitnah dan mmberi imej buruk terhadap islam. wallahualam.

Puteri said...

terima kasih untuk teguran.

tetapi saya ada menyatakn bahawa saya juga tidak mengetahui sejauh mana kebenarannya.