© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, October 13, 2011

bila malas nak update

Dua tiga hari ni nak update tapi malas. Nak letak gambar sekitar sambutan Ulangtahun PAS ke-60 di Dewan Milenium (Pulau Pinang) 1 Oktober lalu pun malas. Konon-konon susah nak sambung wayar dari hp ke laptop.

Hahaha.. kalau dah malas tu macam-macam lah alasan kan? Kekekekeke...

Ok.. rehat dulu. Layan Nasi Lemak 2.0.


Update:
Hari tu lepas tamat jadi guru ganti subjek BI dan Pendidikan Seni selama 2 bulan, saya sambung ganti subjek Sains dan BI pula selama 2 minggu. Masih di sekolah yang sama, sekarang pula jadi 'guru vocal' kot? Kehkehkehkeh.. Latih budak-budak nasyid. Diorang ada pertandingan tak lama lagi.

6 comments:

Wan85 said...

http://wanwidget.com
bila malas nk update saya pon mals nak komen, hehe

Cikli said...

layan nasi arab mandy lagi best.

tehr said...

jangan malas2 ya
pru dah dekat ni
hehe

puteri said...

wan85,

amboi perli nampak?
:P

puteri said...

Cikli,

nasi arab orang arab
nasi lemak orang malaysia
heheheh

puteri said...

tehr,

hah? jadi ke?
bukan postpone ke tahun depan?
ok2.. no more malas2
cuma rest charge power
hihihi