© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, February 12, 2008

siti dan azry

Tahniah siti!

** Siti merupakan kawan yang sama tahun dengan saya di USIM. Kenal semasa di tamhidi (matrik) USIM dahulu. Sekarang dia di bawah FKP (Fakulti Kepimpinan dan Pengurusan). Usianya setahun lebih tua dari saya.. =)

gambar semasa bertunang.. (22-12-2007)




gambar hari perkahwinan (08-12-2008)



cantik, kan?




***********************************

Bertukar alamat -->> puteri
Kepada teman-teman yang tidak berkesempatan saya mengkhabarkan pemindaan alamat blog saya, saya minta maaf. Insya-Allah saya akan cuba 'hubungi' kembali.

7 comments:

chot said...

knapa ko tukar blog?

iEn said...

wow sapa kawin nieeh.. tuan rumah kee?? hehehee


nanti ien update alamat blog puteri :D

aria ayumi said...

err... sape yg kawen ni ye... kawan puteri ke? huhu. pe pun, samat pengantin baru utk diorg.. ;)

puteri said...

ien -->>
bukan tuan rumah, kawan tuan rumah.. hehe

diya -->>
a'ah, kawan puteri. sama tahun, cuma umur dia tua setahun dari puteri.. nnt puteri bgtau siti diya pny wish... =)

hakim dirani said...

saya juga nak ucap selamat pngantin baru kepada mereka.

Puteri bila akan menyusul? ;)

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

ok kak dah tukar URLnya. terkejut pergi ke URL lama tu. hehehhe

puteri said...

hakim_dirani -->> saya? err..

zalisa_maz -->> kak? hihi.. mcm dh tua sgt je rs..hehe