© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, July 17, 2008

mr. z


Saya dapat hadiah beruang hari ni.. Bila saya ceritakan pada seorang teman, dia agak terkejut. "Ada orang bagi beruang?". Bila saya jelaskan, ia adalah patung beruang, barulah dia hilang keterkejutan yang melanda. Hehe..

Seronok juga. Ini adalah kali pertama saya terima patung beruang, melainkan semasa zaman kanak-kanak. Terakhir saya memiliki anak patung beruang adalah ketika berusia 8 tahun. Pada masa itu saya tinggal bersama nenek di kampung. Entah kepunyaan siapa sebelum saya, mungkin 'waqaf'.

Saya ceritakan pada si pemberi, zulaiha (roommate wahee) bahawa ini adalah kali pertama saya terima hadiah anak beruang. Dia pada mulanya tidak percaya. tapi itulah sebenarnya. Ai.. seronok sangat, walaupun ia hanya sebesar tapak tangan.. :D

Saya namakan dia Z, Mr. Z. Sebab dia adalah 'lelaki' dan orang yang beri pada saya namanya bermula dengan huruf z, zue... Kata zue, ni hadiah untuk hari lahir saya bulan lepas, sory lambat bagi..

apa-apapun, TERIMA KASIH ZUE!!!

No comments: