© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, February 08, 2010

research topic

Sekarang tengah sibuk menyiapkan researh proposal by group. Presentation bila-bila masa. Minggu ni orang lain. Minggu lepas pun orang lain.

Group presentator akan dipilih secara rambang. Siapa terkena, automatik wajib present. Nak tak nak, memang kena bersedia dari awal. Oh oh,.. banyak lagi yang tak siap untuk proposal main-main tuhhhh. Tapi kene wat betul-betul jugak. Isq3..

Jugak, ada rakan-rakan (sumber yang boleh dipercayai) mengkhabarkan, insya-Allah minggu ini, atau minggu hadapan, tajuk research individu akan dipamerkan. Ada 30 tajuk kene tendang. Oh tajuk sapekah? Sayekah....?

Tajuk-tajuk tesis saya yang telah diberikan kepada pihak fakulti untuk dibincang, dimesyuaratkan untuk tujuan diluluskan:

1- Blogger: Malaysian Law
2- Jakim Online System: Implementation and
Effectiveness

3- Muallaf: Function, Method and Implementation
of Pejabat Agama (A Study in Sungai Petani, Kedah)


Mana satu naik? Harap tentulah yang nombor 1 itu. Aih.. takot, takot...

7 comments:

Insan Biasa said...
This comment has been removed by the author.
nohas said...

Prefer No. 3..

izan said...

puteri,

bila akak tengok tajuk2 nyer.... :D... moga puteri berjaya hendaknya ... - terpilih salah satu diantaranya.

puteri said...

insan biasa -->>

bukan sekadar kata
bukan sekadar rasa
tulus lahir dijiwa

puteri said...

kak nohas -->>

no 3..?
errk...
mcm best kn?
tp ada 1 sem je nk wat..
1 sem = lbh kurg 4 bulan..
takot xsmpt..
hue..

nk no 1 gak
(sb sblum ni ade wat esaimen psl blogger... jd bhan dh ada cket2)

:D

puteri said...

kak izan -->>

alhmdulillah.. tajuk sudah diterima.. tidak disenaraikan antara tajuk2 yg ditolak..

cuma xtahu yg mana.. :D

suri said...

salam.k.suri harap yang firt tu.sb nampk menaik jer..

skrg nikan sibuk pasal bloger yg tak bertanggungjawab telah byk mengeluarkan artike; yg tak munasabag. so sure isu ini sdg hangat di perkatakan..hehe