© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, March 24, 2011

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

~ versi 'give away' cempaka (yang tak jadi) ~

Siapa b.r.u.t.a.l.s.o.l.o?
Kenapa namanya b.r.u.t.a.l.s.o.l.o?

Apakah kerana brutal dan solo seperti yang dikatakan cikli?

Yang boleh saya katakan adalah;
b.r.u.t.a.l.s.o.l.o tak brutal
tapi bab solo ke tak..
saya rasa..
single, but not available

hu.hu.

Jeles betul dengan beliau sebab ada cik cempaka sebagai peminat..
Ada orang minat saya macam cempaka minat b.r.u.t.a.l.s.o.l.o tak?
he.he.he...

Nota:
Pssst.. give away dah ditarik balik nampaknya, tapi tak apalah, kan?
Terglemer pulak bro b.r.u.t.a.l.s.o.l.o di sini sekejap.. hehe..

16 comments:

Cikli said...

brutalsolo adalah johnny depp jelmaan melayu.
disebalik kegatalannya, dia tak suka digaru walaupun ramai yang mahu.
walaupun hidungnya tak ku kenal, tetapi aku tahu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku sedang berada dalam keadaan amat dzauk di wilayah ujub dan riya' tahap haqqulyaqin

tehr said...

sapa tu, puteri?

Mohamadazhan hjDesa said...

apa tu puteri.hehe

Semarak Api said...

haha..cempaka buat give away susah sgt..pyh nk pkir sape brutalsolo nih..tu die ckp kt ats tu pon xphm den bc.haha

Cikli said...

tuan puteri, anda ditag untuk menunjukkan kebrutalan anda yang sebenar di,

http://aizasahree.blogspot.com/2011/02/short-story-of-20-words.html

terima kasih

zik said...

brutal nih...

Benrauf said...

best jugak belog tersebut. kawan cik puteri ke? ehem ehem.

puteri said...

Cikli -->>

kenal hidungnya saje ke
:P

puteri said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o -->>

mak aih..
dasyat sunggoh

puteri said...

tehr -->>

rakan blogger. free to visit his blog!
:)

puteri said...

azhan -->>

contest dan rakan blogger
hehe

puteri said...

semarak api -->>

sibbek kenal b.r.u.t.a.l.s.o.l.o sikit2 sblum knl cempaka.. hehe

puteri said...

cikli -->>

tag dijawab

puteri said...

zik -->>

ha.ha

puteri said...

benrauf -->>

kawan blog
huu..
he's sngle but not available

but me single n available

hehehe