© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, March 28, 2011

gift: a trip to langkawi

Pertandingan Sua Kasih.. Hadiahnya separuh sahaja sudah tiba. Hadiah berikutnya adalah percutian ke Langkawi. Dulu dia suruh saya pilih tarikh dalam bulan dua. Bila dah pilih, dia cakap free bulan tiga sahaja.

Lepas tu sekarang, dia cakap lagi (itu pun selepas saya bertanya, yelah..bila nak boleh gi Langkawi ni...) tarikh yang free hujung bulan empat, sabtu-ahad-dan isnin. Isq.,.haru sunggoh.

Lepas tu jugak, memikirkan bahawa hadiah percutian tu hanyalah penginapan semata-mata, tidak termasuk pengangkutan, apa lagi makan-makan dan sebagainya.. Akhirnya saya memutuskan untuk menolak hadiah tersebut; tidak ke Langkawi.

Saya tukarkan hadiah saya dengan hamper keluaran Ana Edar -->> biasanya produk HPA.

Keputusan ni akan membawa penyesalankah?

Harap-harap tidaklah.

=)

Yang ni pulak bila nak dapat yer agak-agak pihak penganjur?



16 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan lupa bawak cam buleh bergambar sekali

Cikli said...

flipflop

tehr said...

memang begitulah kita, puteri
sentiasa perlu membuat pilihan
dan
kita mesti membuat pilihan terbaik
untuk dunia dan akhirat
insya allah

puteri said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o -->>

tak pergi lah..
huhuuu

puteri said...

cikli -->>

tiptop

puteri said...

tehr -->>

itulah.
nak memilih pun payah
ish
pihak penganjur memayahkan lagi

atom said...

hmm.so xde chance g langkawi la ek..i dh prnh g skali..xpe2 nti kita arrange percutian bila dh berduit nti ek ek ek..kita g berdua je ek,xyoh rmai2 la ek..keh keh keh..

puteri said...

atom -->>

tu ah.. janji meloya
iskkk..
frust btoll.. jadi malas nak nak brharap
nak tngu lama2..
baik tuko je adiahnye kan..

ya.insya-Allah
bila kita berduit nnt ye,..

psstt..
u xleh kwen lgi taw..
hehehe

toyolkiut said...

klau TK la, pilih hamper jg..
klau btangguh acap kali nk ke langkawi, rasa ilang mood dh..
hehe..

Mohamadazhan hjDesa said...

bestnya dapat hadiah cmtu.hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

langkawi gua jemu...maliland gua mau

abah aman said...

salam puteri,
Tak rugi tak pilih langkawi. Tapi bila pilihan raya nanti pilih betul-betul!

puteri said...

toyolkiut -->>

betol2..
potong excited yg nk g tu.,.
dah tawar hati jadinya...

puteri said...

azhan -->>

kan?
tapi pengajur tak serius nak serahkan..
:(

puteri said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o -->>

di mana itu?
mahu ikut aku!

puteri said...

abah aman -->>

belajar memilih..
hehe
:)