© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, April 17, 2011

99 hari...

~ Versi: Undi, undi, undilah saya! ~

Hu..

dulu masa join contest ni, saya hantar cerpen pada hari terakhir penyertaan dibuka..

lepas tu, (selepas saya hantar) ramai jugak yang menghantar penyertaan dan pditerima.

tarikh bermula undian adalah selama 99 hari seperti namanya. tarikh tutup seharusnya 10 April. akan tetapi ia dilanjutkan hingga ke 20 April ini.

Tolong undi saya di 99 Hari Kisah Klasik - Bunga Kasih. Jasamu dikenang =)

Oh.. mana nak cari pengundi niiii
xde duit nak bagi rasuah ni ha.ha


8 comments:

Cikli said...

kalau pengundi hantu boleh dikira, saya akan undi 2361 kali agar bn menang. bn pulak, agar awak lah menang.

beautiful_rose said...

aha....kempen ye?













marilah mari pergi mengundi...lalalal













jom sama2 kita cari lebih ramai pengundi =p

puteri said...

cikli -->>

belum masuk undi pos hantu
ngeEEE

puteri said...

beautiful_rose -->>

aah..


raih undi


hehehe...

tehr said...

eh, bukankah musim ngundi dh habis
spr dah tutup tong malam tadi
hehe

puteri said...

tehr -->>

dah abes ke?
opss..
hehehe

Atom said...

knpa nama2 watak dlm cerpen tu semacam ku kenal je??

puteri said...

atom -->>

hahahaha