© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, September 26, 2011

jom lawat Hospital Rembau


@Fahmi Raazali nanti-nanti bawaklah kite dan kawan-kawan yang lain lawat nogori tau.. paling utama kite nak lawat Spital Rombau ni haa.. hehe

Mase duk di Nilai dulu tak updated pasal Spital ni.. hihihi....

Note: Mana KJ ek???

8 comments:

Cikli said...

sabar la sis... nanti kami buat la

Fahmi said...

ooo, saya baru tahu pasal benda ni... tak pernah tahu pula...

Projek itu mungkin untuk bagi duit kepada seseorang kot. Tender katering mungkin....

Pasal KJ... erm, tak tahulah apa cerita....

sekarang ni nak bercakap pun kena hati-hati sikit... mana tahu silap-silap auku... datang memerangkap... :-)

tehr said...

pru nanti boleh buat majlis letak batu asas sekali lagi

kalau hospital tu dah siap, mana boleh nak buat majils lagi
kan? kan?

NaeBlog said...

setuju dengan tehr

dekat PRU nanti peruntukan juta2 diumum semula...

nohas said...

Assalamualaikum, Puteri..

Semoga sentiasa bersemangat waja..

akubiomed said...

Tak ada bajet kot sebab itu tinggal batu tanda sahaja

Kamal Sanusi said...

Hospital Rembau adalah satu contoh di mana banyak lagi majlis meletakkan batu asas dibuat tapi tinggal batu asas saja.

Bila hampir dengan PRU-13 nanti, barulah beberapa buat jentera, lori dan kren ditempatkan di situ kononnya nak teruskan projek.

Malangnya, rakyat setempat masih tidak sedar bahawa mereka begitu mudah ditipu terutamanya yang dinamakan bangsa meLAYU.

Punya seronok nampak lori, diundinya si mangkuk hayun tu lagi. Lepas tu, jentera, lori & kren tu ghaib entah ke mana yg pasti akan timbul semula di PRU-14.

Itu belum lagi seronok dapat cium tangan si beruk tu sampaikan org tua pun klu dpt salam dengannya, siap cium tangan tu.

Kalau begitulah mudahnya org meLAYU ditipu, tidak hairanlah sistem kuota akan dimansuhkan kerana org meLAYU itu sendiri tanpa tentangan dari PerkasaM, geng kepala lembu dan yg syiok geng pemuda/puteri parti melayu yg masih guna nama penjajah, oppsss penaung tapi dok kaut ngan bahasa kebangsaan.


Wakakakakakaka.............

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tunggu la pilihan raya cik puteri...