© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, June 24, 2007

kenduri abg pit

**baru berkesempatan me-upload-kan gambar..

Tarikh : 07 Jun 2007
Tempat : Kota Kuala Muda
Negeri : Kedah Darul Aman

Nama penuh : Shahibul Hafiz (nickname, abul)
Nama isteri : Nurul.. (er..lupe.. nickname, odie)



Hubungan kami

my sir (sir hafiz)
tahun 2003, dia pernah mengajar saya selama lebih kurang 3 bulan. Pada masa itu, dia tengah cuti sem dia KUIM atau USIM sekarang.

my brother (abg pit)
sebab adik dia (shahidah, panggil dia abg pit) adalah kawan saya, jadi saya dengan sir hafiz agak baik.. dulu masa dia nak kenalkan saya dengan kak odie, sir msg saya ‘nak kenal dengan kaki par tak?’ hehe.. dan sir sendiri cakap masa dia kenalkan saya dengan kak odie, idah (shahidah, adik dia) pun belum pernah jumpa kak odie. Lepas tu, keluarga dia jugak (mak - makngah, ayah - pakngah) kenal dan agak rapat dengan saya.

my senior (abul)
er..ni sebab entahlah kebetulan ke ape..saya diterima masuk ke KUIM tahun 2006. ya, sir tahun akhir masa tu.. bulan 7 saya masuk, bulan 8 sir konvo. Dari anak murid jadi junior? Hehe.. dia penah msg dengan saya ‘panggil sy abul je, xya sir2 lagi..’ tapi aku tak reti dan aku membalasnya, ‘nak panggil abg pit mcm idah’ dia pun balas ‘suka hati awk la..’.

ohya, ade sorang pensyarah tu, x-kuim @ usim, so aku bermanis2 mulut pada awal2 dia bergelar pensyarahku dulu, aku pergi sembang2 dengan dia, lalu tahulah dia aku dan sir itu dan ini. Pensyarah itu (puan lakirina) merupakan rakan sekelas sir hafiz sewaktu dahulu. Adeh..dalam dewan exam paper macroeconomics hari tu, puan lakirina ada bertanyakan saya -boleh jawab +er.. boleh la.. –kalau tak boleh jawab, nanti saya repot dekat cikgu awak +(senyum kambeng je yang dapat saya buat mase tu.. macam mana ya? huhuhu)..


** amik berkat.. kawen awal.. hehehe =)

6 comments:

aria ayumi said...

puteri bile plak nih... :D huhu tingin plak nak makan nasik minyak... ;p

de_kerinchi said...

Salam puteri,

Puteri, nak bersanding dalam terowong smart..huhuhu

aria ayumi said...

manela cik pu3 kite sowang ni... asek entri tawen je ni... entah2 die dh tawen kot... huhu

iEn said...

suke ah pakai style tudung pengantin camtu.. ayu jeek tgk :D

yOnnA said...

olla put3..waarr tahniah2 dpt USIM..
dekat ngan kolej yonna je ngee..
uhuii..bile pu3 lak nk tawen ni? :p

puteri said...

aria ayumi -->> isk3..lambat lg la nk kawennye.. huhu.. *target umo dh lepas ah.. 18 =(

de_kerinchi -->> ya..cadangan yg mnarik oleh abg de.. haa..jd pgapit? :D

cik ein -->> ayu je tgk? takkan stakat tgk je kot? buat la skali nnt ms knduri kak ein.. ;) ajak pu3 skali ehh.. =)

yonna -->> hai yonna..long time no see u here at my house ;) sori everyone.. skrg susah nk cr line.. ewah.. hehe.. bile pu3 nk kawen? er..secepat yg mgkin klau ade jodoh insya-Allah.. aduduuu..