© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, June 14, 2009

akhirnya

Dapat juga saya siapkan satu cerpen yang saya letakkan tajuknya sebagai "Nia Ayuni". Oh, oh. Sebenarnya saya mahu menyertai sebuah pertandingan mengarang essei terbuka. Tapi dalam borang dan peraturan pertandingan tu, tak ada pula men-spesifik-kan bentuk essei yang dikehendaki sama ada penulisan artikel atau cerpen. Jadi, saya mengarang cerpen berdasarkan tema yang diberi.

Sebelum terlupa, credit untuk kepada kawan saya Waheda kerana peraduan berkenaan ditemui olehnya dan kemudian dia menunjukkan kepada saya. Thanks lot! Nanti saya bagi awak baca cerpen tu ya.. Nanti juga, saya akan masukkan di sini. Tapi, tak adalah sedap sangat pun ceritanya. he.he..

Dikesempatan ini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada mereka-mereka yang mengingati tarikh lahir saya pada hari ini:
1- Shikin (Diskusi Muslim, 2003)
2- Siti Nor Wahidah (USIM, 2007)
3- Abg Fahzan (Jiran Fasihah, 2008)
4- Zulaiha (USIM, 2007)
5- Er..nom.nya tiada dalam senarai..
6- Nabilah (MMKM, 2004)
7- Kak Not dan Abg Zarin (kakak dan abg ipar)
8- Kak Yah (kakak)

--->>sehingga jam 10.20 pagi, 14 Jun 2009<<---


Dapatkan ecard NasyidFM Disini


************************************
Saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada kenalan saya yang berkongsi tarikh lahir yang sama dengan saya iaitu Abg Ridhuan (USIM, 2006) dan Ralph (YM, 2003).

2 comments:

Anonymous said...

cewah..wat cerpen ka??
bagus2..!=)

Puteri said...

he.he..
buat jgk sket2 :D