© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, June 10, 2009

atromen v ultraman

atromen, dushh!!!!!

Disebabkan budak-budak ni suka sangat main dan tengok cerita ultraman, tak pepasal saya pun main jugak atromen-resaksa dengan diorang ni, adui.. (Sambil mengimbau masa-masa lampau main atromen2 dengan sepupu masa kat kampung). Ngeh-ngeh-ngeh. Kata kakak ipar saya (kak nor), ultraman kat atas ni ultraman Subang dan ultraman Sabah... hu.hu.hu..

Antara nama yang familiar dengan saya ialah Taro dan Tiga. Hafeez dan Haikal memperkenalkan saya dengan Daia, Dyna, Max, dan yang terbaru Agul. Haih, teringat zaman den kocik-kocik dulu, hu.hu. Sekarang ni layan budak-budak ni lah dengan atromen tuhh.. Uih sakan lah.. ha.ha..

Jom, berkenal-kenalan dengan ultraman-ultraman yang ada! ;-)


ultraman ace

ultraman agul

ultraman astra

ultraman chaos

ultraman cosmos

ultraman dyna

ultraman hikari

ultraman gaia

ultraman hayata

ultraman hikari

ultraman jonias

ultraman justice

ultraman king

ultraman leo

ultraman max

ultraman mebius

ultraman mother

ultraman neos

ultraman nexus

ultraman nice

ultraman noa

ultraman taro

ultraman tiga

ultraman xenon

ultraman zearth

ultraman zoffy

9 comments:

c.a.w.a.n said...

hehe . peminat eh ;]

Framestone said...

tertingal sorg lg ultraman

ultraman framestone ala ultraman yg paling hensem gitew n made in malaysia... asik2 jepun je

puteri said...

c.a.w.a.n-->>
minat la jgk..
hi.hi.hi..

bro framestone-->>
ohye? nnt pkai mskot atromen tau..
pstu bley kite msukkn dlm snarai.. :D

puteri said...

c.a.w.a.n-->>
sy tak ble nk bkk awk pny url .. ;(

Framestone said...

xpyh pakai moskot pun.. dah siap beruniform gitew huhu

puteri said...
This comment has been removed by the author.
puteri said...

wah bkn main lg..... :D
tapi tu uniform mcm kluangman aje....
:P

Anonymous said...

ultraman...huhu
imah xnk jd jgk ke???

puteri said...

imh kne jd ultra-woman lh!
ha.ha