© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, June 14, 2007

hari lahir 2007


Selamat hari lahir buat diri saya sendiri yang ke-20 lagi setahun. Hehe.. muda lagi la, 19 tahun. Terima kasih kepada mereka-mereka yang mengingati atau mengetahui tarikh lahir saya ini

1- kak dieya (msg/mail * fs)
2- hambali (msg/testi * kuim/usim, fs)
3- farhanna (sms * sri abim)
4- syahirah (sms * kuim/usim, fs)
5- huda (sms * kuim/usim, fs)
6- dayahucop (pic.sms * mfc, blog, fs)
7- kak irah (pic.sms * ym, blog, kuim/usim, fs)
8- miss farida.. ni lecturer saya tau (sms * kuim/usim)
9- kak nun (sms * kakak nombor dua, nur zihnun)
10- amirah (sms * sri abim, fs)
11- kak not (sms * kakak nombor tiga, nur zihan)
12- nik syafawati jugak..dia nak jadi orang terakhir.. tp xjadi jgk.. (call * smib, smatan, mmkm, fs)
13- dalila (msg * kuim/usim, fs)

14- fifi (msg * kuim/usim, fs)

Semua ni setakat 10.35pm (semasa sedang menaip) untuk 14 jun 2007 (start 13 jun, 3org teratas 2 bagi ucapan :D), ye la.. dah nak abes hari pun.. hehe.. seterusnya pukul 11 lebih

15- kak auni (sms * kuim/usim, fs)
16- maisyarah (sms * kuim/usim, fs)

Pagi tadi gi sekolah, sambut besdei.. taklah, saje pergi melawat cikgu2 sambil mengambil sijil spm. Ingat nak amik sijil oral sekali, tapi belum disediakan. Ohya, dalam perjalanan (jalan kaki) pulang dari sekolah ke kota (stesyen bas) terserempak dengan abg amin yang dalam perjalanan (kereta) dari kota ke sekolah. Saya tengok orang dalam kereta tu, ‘sape pulak yang senyum kat aku ni?’ opss.. abg amin!? Saya pun senyum balik sambil mengisyaratkan tangan, melambai. Siapa abg amin?

Dia adalah senior saya semasa sekolah dulu. Tahun 2003 saya pmr, dia pula stam. Tapi sepanjang persekolahan, saya tidak pernah bercakap langsung dengan dia. Dengan abg2 senior yang lain juga, kecuali jika mereka2 yang menegur saya dahulu =) macam mana saya seakan agak mesra dengan abg amin pula?

Dalam suatu kenduri baru-baru ini, saya terserempak dengan dia. Ye la.. macam kenal kan? Saya pasti dia pun mengenali saya sebab saya ni agak popular di skolah dulu (wahahahahaha).. well, budak baik katakan, selain imej bersih, saya juga agak top dalam akademik (dalam sekolah saya sahaja, di tempat selain, saya dibelakang2 juga). Bermula dengan pmr, menjadi pemecah rekod sekolah memperoleh 5A dalam pmr. mungkin ada yang ingin ketawa, tapi itulah kenyataan di tempat saya.

Ok, sambung balik di rumah kenduri.. saya melihat dia. ‘abg amin kot?’ dia juga melihat saya pada ketika itu (kelakarnya, setiap kali jumpa, kami dalam arah yang bertentangan). Muka dia agak kehairanan, mungkin maklumat2 terdahulu belum sampai, hehehe.. saya senyum kepada dia, lepas 2, muka dia kembali neutral. Dia pun balas senyuman saya. Kemudian.. percaya atau tidak.. sambil mengangkat tangan.. “hai..” (sape yang cakap?) Dan “hai…”, dia membalas..hehehe.. macam kawan baik yang dah lama tak jumpa. Sedangkan dulu macam bisu je gayanya. Sampai situ je, lepas 2, masing2 menuju ke destinasi.

Fakta menarik, amin adalah adik kepada ustaz hilmi yang pernah saya minati dulu.. ;)

6 comments:

iEn said...

ni haa rombongan cik kiah mari daa kohkhohkoh!!! pekabor mucuk?? cihat?? sorry arr dah lama tak jenguk.. link puteri hilang.. renovate umah ien nye pasai wikikikik!!

Puteri said...

huh.. makcik ein memang ar mcm tu.. :(

da majuk dah...

de_kerinchi said...

Selamat hari lahir....

Puteri said...

ya trima kasih de_kerinchi =)

aria ayumi said...

oh my.. really sorry pu3.. i didnt know ur birth... birhtday pu3 14 june ye... anyway, diya wish jgklah even dh terlambat.. huhu slamat hari lahir pu3... moga dimurahkan rezeki.. ditetapkan iman... :)

Puteri said...

hehe.. it's ok diya =) neway..thanks so much.. ;)
ameen...