© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, June 17, 2007

hari yang pelbagai

Hari ini hari bapa (hr ni ke smlm? ke esok?). Ya, selamat hari bapa buat abah tersayang.. saya ada mengirimkan picture msg buat abah pagi2 tadi, sebelum pukul 5.50am =) tertulis di situ
“No Words Can Describe How Much I LOVE U” .. (hari ibu dahulu untuk emak “I LOVE YOU!”).

Sebenarnya ini tahun pertama saya berbuat demikian, meraikan hari ibu dan bapa. Semasa hari ibu, saya di nilai, negeri sembilan. Pada hari ini (hari bapa), saya cuma ditingkat atas rumah, dengar henfon ayah saya berbunyi, menerima msg.. hehe..

Pagi..layan blog. Juga fs. Baca komen untuk gambar di fs orang lain, rupanya ada untuk saya. Sebenarnya agak gembira, tapi.. sepatutnya biasa2 sahaja. Susah sikit sebab orang selalunya (mungkin) bergurau, tapi saya seringkali (kebiasaan) mengambil serius terhadap apa yang orang katakan, atau beritahu saya. Susahkan? Tapi tak mengapalah, sekurang2nya ia membuatkan saya agak gembira.

Petang, suasana bertukar selepas mendapat msg dari kak nun (kakak kedua). Entahlah, mudah pula saya mengalirkan air mata. Namun, saya perlu hentikan kerana saya akan bertemu dengan anak murid (hehe..sementara je) saya selepas itu di apartment Hospital Sultan Abdul Halim. Pulang ke rumah, faradila (kawan baik) mengirimkan msg. +maaf sebab dila tak balas msg imah hari tu, dila baru topup –ni pakai duit mana? Tak payahlah topup kalau tak ada kredit. Imah tak kisah. Jangan susahkan diri +klau imah boleh buat macam tu untuk dila, dila pun boleh jugak..

Yang ni terharu. Sedih jugak. Nangis lagi (takde keje lain hari ni).. huhu..

Pagi tadi, berita online. Ada baca pasal laluan alternatif yang bercas (tol) iaitu SMART (selepas membacanya di entry de_kerinchi) dan lain2. Agak lama tidak membaca berita online, tapi tak apa sebab isinya lebih kurang dengan apa yang baru saya baca dalam akhbar tidak online, jumaat lalu =) (rujuk : harakah terkini).

Oh ya, juga baru dapat tahu yang abg fysal demam denggi baru2 ni. Alhamdulillah dah keluar dari wad. Maaf ye abg, adik baru dapat tahu (sebab lama tak jenguk abg). Maaf ye. Moga2 abg akan sehat2 dan tidak akan lagi mudah jatuh sakit. Allah yashfika, amen..
“Becoming daddy mesti kuat ya!!”

Surat result belum sampai2 lagi. Ah..berdebarnya diri ini.. Bila akan berakhir?

5 comments:

aria ayumi said...

pu3... let me know klw pu3 dh tahu result ye... blh kan... kan... :D

Puteri said...

hehe.. alah malu la.. diya mst lbey tinggi dr pu3.. :>

Unknown said...

aku masuk wad sama dgn fysal..cuma lain hospital je..kiatorg berbalas2 sms je..hehehe

Puteri said...

oohhoo..gitu..
isk3,..
mcm hepi je msuk wad nih..
sibbek tak pa pe..

aria ayumi said...

alahhh bitau le pu3... xkisah le sape lebey tinggi... ngehh ni msti 3 pointer n above kan... bagus dh tu... ;)